🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  2. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  3. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11013.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل برای مهاجرت از آیفون به اندروید اپ Switch to Android را توسعه می‌دهد

اگر بخواهید از اندروید به iOS بروید، برنامه‌ای به نام Move to iOS در این مسیر به کمک شما می‌آید. حالا گوگل هم در حال توسعه اپلیکیشن جدیدی برای iOS به نام «Switch to Android» ...

اگر بخواهید از اندروید به iOS بروید، برنامه‌ای به نام Move to iOS در این مسیر به کمک شما می‌آید. حالا گوگل هم در حال توسعه اپلیکیشن جدیدی برای iOS به نام «Switch to Android» است که می‌تواند اکثر اطلاعات کاربر را از روی آیفون کپی کند - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - و به دستگاه‌های اندرویدی بیاورد.

با انتشار بتای ۳ اندروید ۱۲ رابط کاربری SetupWizard جدیدی طراحی شده که با شیوه طراحی «متریال یو» همخوانی بیشتری دارد. این SetupWizard در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - طول پروسه راه‌اندازی یک اپلیکیشن سیستمی را اجرا می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد اطلاعات خود را - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - از - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - گوشی قبلی به گوشی جدیدش منتقل کند. این اپ که «Data Restore Tool» نام دارد، حالا دارای اشاراتی است که توسعه برنامه دیگری موسوم به Switch to Android برای انتقال اطلاعات از iOS به اندروید را نشان می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان

در حال حاضر سه مرحله برای استفاده از Switch to Android ذکر شده است. ابتدا باید این برنامه را از اپ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - استور دریافت کنید. با توجه به شواهد، به نظر می‌رسد که کپی اطلاعات از iOS نیازی به کابل USB-C به لایتنینگ ندارد و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - برنامه کارش را از طریق شبکه وای‌فای انجام می‌دهد. پس یک شبکه هات اسپات ساخته می‌شود و داده‌ها - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - را بین دو دستگاه انتقال می‌یابند.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان

نکته جالب توجه این‌جاست که Data Restore Tool می‌گوید کاربر حتی می‌تواند اپلیکیشن‌های خود را از آیفون به اندروید بیاورد. البته مشخص نیست که گوگل دقیقا چگونه این کار را انجام می‌دهد و صرفا نسخه متناظر برنامه‌های آیفون را برای - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - اندروید دانلود می‌کند یا خیر. بدیهی است که اپ‌های پولی باید در اندروید - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - هم دوباره خریداری شوند.

اپلیکیشن Switch to - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - Android هنوز در اپ استور منتشر نشده، ولی این اتفاق دیر یا زود رقم خواهد خورد تا چندین سال پس از انتشار اپلیکیشن Move to iOS، گوگل هم برنامه مشابهی را در اختیار کاربران اندروید قرار می‌دهد تا مهاجرت آسان‌تری به این سیستم عامل داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone