🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11002.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مدت زمان ویدیوهای ریلز اینستاگرام دو برابر شد

اینستاگرام با هدف جلب رضایت کاربران خود و رقابت با تیک تاک، مدت زمان ویدیوهای ریلز (Reels) را از ۳۰ ثانیه به یک دقیقه افزایش داد و این زمان را دو برابر کرد. این قابلیت ...

اینستاگرام با هدف جلب رضایت کاربران خود و رقابت با تیک تاک، مدت زمان ویدیوهای ریلز - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - (Reels) را از ۳۰ ثانیه به یک دقیقه افزایش داد و این زمان را دو برابر کرد.

این قابلیت کپی‌برداری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - شده از تیک تاک ابتدا امکان انتشار ویدیوهای ۳ تا ۱۵ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - ثانیه‌ای را به کاربران می‌داد و در آپدیت قبلی این مدت زمان به ۳۰ ثانیه افزایش پیدا کرد و اکنون زمان ۳۰ ثانیه نیز  - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - به یک دقیقه افزایش پیدا کرده است.

محبوبیت ویدیوهای کوتاه تیک تاک باعث شد اینستاگرام نیز به فکر اضافه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - کردن این قابلیت با عنوان ریلز برای کاربران خود بیفتد. در حدود یک سال قبل که این قابلیت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - معرفی شد، کاربران تنها می‌توانستند ویدیوهای کوتاه ۳ تا ۱۵ ثانیه‌ای را از طریق ریلز به نمایش بگذارند.

بعد از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - گذشت یک ماه از زمان معرفی، این محدودیت ۱۵ ثانیه‌ای برداشته شد و مدت زمان ویدیوهای ریلز به ۳۰ ثانیه افزایش پیدا کرد. حالا با گذشت تقریبا حدود یکسال از معرفی قابلیت ریلز توسط اینستاگرام، این زمان از ۳۰ ثانیه نیز فراتر رفته و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - به یک دقیقه رسیده است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس

در حالیکه اینستاگرام مدت زمان ویدیوهای ریلز را بعد از یک سال به یک دقیقه افزایش داده، تیک تاک نیز مدت زمان ویدیوهای کوتاه خود را تا سه دقیقه افزایش داده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که اینستاگرام نیز در برنامه‌های بعدی همین مسیر را دنبال کند تا از رقیب سرسخت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - خود جا نماند.

گفتنی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - است اینستاگرام هنوز جزئیاتی در مورد وضعیت ریلز و استقبال کاربران از آن به اشتراک نگذاشته است. هرچند «آدام موسری»، مدیر این شبکه اجتماعی محبوب در ماه ژانویه تایید کرده بود که تیک تاک از اینستاگرام - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - جلوتر است.

باید دید اینستاگرام در گام بعدی چه هدفی را برای شبکه اجتماعی خود و در بازار رقابتی دنبال می‌کند تا بتواند با امکانات و قابلیت‌های - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - بیشتر نظر کاربران را بیش از پیش به خود - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر آباده استان فارس - جلب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone