🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  2. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27933.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تبلت مدیاپد M6 هواوی در دو مدل 10.8 و 8.4 اینچی معرفی شد

هواوی امروز دست پر به روی صحنه رفت تا خبر از معرفی محصولات جدیدش دهد. این شرکت گوشی های سری نوا 5 در کنار چیپست 7 نانومتری کایرین 810 را معرفی کرد و در کنار آنها دو مدل ...

هواوی امروز دست پر به روی صحنه رفت تا خبر از معرفی محصولات جدیدش دهد. این شرکت گوشی های سری نوا 5 در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - کنار چیپست 7 نانومتری کایرین 810 را معرفی کرد و در کنار آنها دو مدل تبلت مدیاپد M6 هم - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - رونمایی شد.

دو تبلت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - جدید هواوی نمایشگرهای 8.4 و 10.8 اینچی دارند و تنها تفاوت آنها در ابعاد، ظرفیت باتری و مجهز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - شدن مدل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - بزرگتر به اسپیکرهای 4 گانه هارمن کاردن است. مدل بزرگتر از باتری 7500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد در حالی که مدیا پد M6 کوچکتر به باتری 6100 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. علاوه بر این مدل بزرگتر از قابلیت تقسیم محتوای نمایشگر برای بهره وری - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - بیشتر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - بهره می برد.

نمایشگر دو مدل جدید از نوع LCD و با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل است. حاشیه های نمایشگر هم به نسبت تبلت ها کم است با این حال در مقایسه با گوشی های امروزی حرفی برای گفتن ندارد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران

قلب تپنده هواوی مدیاپد M6 چیپست پرچمدار کایرین 980 است که با - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. دوربین اصلی رزولوشن 13 مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی هم تصاویر 8 مگاپیکیسلی ثبت می کند. - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - از درگاه های این محصول می توان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - به میکرو اس دی، USB-C و پورت 3.5 میلی متری - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - هدفون اشاره کرد. هواوی همچنین به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - پشتیبانی از کیبورد اشاره کرده است.

مدیاپد ام 6 از اندروید 9.1 و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - نیز رابط کاربری اختصاصی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - EMUI 9.1 هواوی بهره می برد. مدل 10.8 اینچی از 10 جولای (19 تیر ماه) و مدل 8.4 اینچی از 20 جولای (29 تیر) روانه بازار می شوند. مدل 10.8 اینچی با 4/64 گیگابایت رم و حافظه داخلی با قیمت معادل با 335 دلار روانه بازار می شود و در نهایت بالاترین مدل این تبلت با ترکیب رم و حافظه داخلی 4/128 و پشتیبانی از سیم کارت، معادل با 510 دلار قیمت دارد. مدل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر شهسوار استان مازندران - 8.4 اینچی هم با قیمت معادل 290 دلار برای مدل 4/64 و 392 دلار برای مدل 4/128 با پشتیبانی از سیم کارت عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone