🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  4. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27929.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نرم افزار اورکلاک اینتل معرفی شد؛ افزایش کارایی پردازنده با یک کلیک

اینتل نرم افزار جدید «Intel Performance Maximizer» را معرفی کرده که اورکلاک را آسان تر از قبل می کند. ابزار بهبود کارایی اینتل تنظیمات ویژه هر پردازنده را بررسی می کند و سپس با استفاده ...

اینتل نرم افزار جدید «Intel Performance Maximizer» را معرفی کرده که اورکلاک را آسان تر از قبل می کند.

ابزار بهبود کارایی اینتل تنظیمات ویژه هر پردازنده را بررسی می کند و سپس با استفاده از قابلیتی به نام «hyper-intelligent automation» آنها را برای دستیابی به بهترین کارایی تغییر می دهد. به طور خلاصه باید گفت که در مقایسه با تغییر تنظیمات اورکلاک از طریق بایوس، این ابزار راهکاری ساده تر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

البته باید اشاره کرد که این گونه ابزارها چندان هم جدید نیستند. AMD ابزار مشابهی را برای پردازنده های - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - رایزن عرضه کرده است. نرم افزار اورکلاک اینتل تنها - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - با پردازنده های آنلاک نسل نهم اینتل سازگار است و فعلاً فقط از 6 مدل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - زیر پشتیبانی می کند:

  • Core i9-9900KF
  •  Core i9-9900K
  • Core i7-9700KF
  • Core i7-9700K
  • Core i5-9600KF
  • Core i5-9600K

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان

نرم افزار اورکلاک اینتل عملکردی مشابه با دیگر ابزارها (از جمله نمونه ارائه شده از سوی انویدیا برای کارت های گرافیک) دارد و همه تغییرات را به طور خودکار انجام می دهد. انتظار می رود تنظیمات اورکلاک تنها با یک کلیک انجام می شوند و انتظار می رود کارایی مشابه با اعمال تنظیمات دستی از طریق بایوس حاصل شود.

وبسایت PC PErspective اما عقیده دیگری دارد و می گوید که در نهایت با دستکاری تنظیمات بایوس نتیجه بهتری حاصل می شود. البته اختلاف این دو روش فاحش نخواهد بود و به همین - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - دلیل ابزار جدید اینتل مورد استقبال آن دسته از کاربرانی قرار می گیرد که می خواهند با یک روش ساده و کم دردسر و در عین حال ایمن و سریع، پردازنده خود را اورکلاک کنند.

نرم افزار Intel Performance Maximizer به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - رایگان در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر جوانرود استان کردستان - دسترس است و می توانید از این لینک آخرین نسخه آن را دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تکاپو نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام حالتون خوبه؟ سایت ***** ظرفشویی زیرووات ZDCF 6/3 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone