تعمیرات یخچال بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20687.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ترامپ تیک‌تاک را در آمریکا ممنوع می‌کند؛ تلاش ناکام مایکروسافت برای خرید اپ چینی

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ در صحبت با چندین خبرنگار اعلام کرده که امروز با امضای دستوری، استفاده از تیک تاک را در این کشور ممنوع خواهد کرد. برنامه تیک تاک که محبوبیت ...

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ در صحبت با چندین خبرنگار اعلام کرده که امروز با امضای دستوری، استفاده از - تعمیرات یخچال بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تیک تاک را در این - تعمیرات یخچال بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کشور ممنوع خواهد کرد.

برنامه تیک تاک که محبوبیت بالایی در سراسر جهان پیدا کرده، توسط - تعمیرات یخچال بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یک کمپانی چینی با نام «بایت دنس» مدیریت می‌شود که به اعتقاد دولت ترامپ، اطلاعات - تعمیرات یخچال بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کاربران را - تعمیرات یخچال بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در اختیار دولت پکن قرار - تعمیرات یخچال بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌دهد، اتهامی که هنوز ثابت نشده است. ترامپ در گذشته نیز تیک تاک را با دستور ممنوعیت استفاده از آن در آمریکا تهدید کرده بود، اما کسی نمی‌دانست در نهایت دولت - تعمیرات یخچال بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این کشور چه تصمیمی می‌گیرد و حالا به نظر می‌رسد یا یک دستور جدید آن را در آمریکا ممنوع می‌کند.

اوایل ماه جاری میلادی وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا، «مایک پمپئو» اعلام کرد - تعمیرات یخچال بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که دولت به علت نگرانی‌های امنیت ملی به دنبال ممنوعیت این اپلیکیشن اشتراک ویدیو است. تنش‌ها میان چین و آمریکا بالا گرفته و این دو کشور اخیرا کنسولگری خود را تعطیل کرده‌اند. در حال حاضر مشخص نیست این شبکه اجتماعی چه اطلاعاتی را جمع آوری می‌کند، با این حال دولت دهلی نو نیز ماه گذشته میلادی استفاده از آن را در هند ممنوع کرد.

تعمیرات یخچال بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

در حال حاضر نمی‌دانیم این ممنوعیت تا چه اندازه جدی خواهد بود. شاید دولت اپل و گوگل را مجبور به حذف این برنامه از فروشگاه‌های خود کند، اما همچنان دانلودهای قبلی روی دستگاه‌ها باقی بماند. این احتمال وجود دارد که دولت ترامپ، در سطح شبکه این برنامه را مسدود کند.

دیروز گزارشی در اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت به دنبال خرید این شبکه اجتماعی با پرداخت مبلغی نزدیک به ۱۰۰ میلیارد دلار است که البته تیک تاک و مایکروسافت نسبت به آن از خود واکنشی نشان ندادند و ترامپ - تعمیرات یخچال بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیز علاقه‌ای به خرید آن توسط کمپانی‌های آمریکایی ندارد. در حال حاضر تعداد دانلودهای این برنامه تنها در - تعمیرات یخچال بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فروشگاه پلی استور از ۱ میلیارد بار عبور - تعمیرات یخچال بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تارا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
میشه بگید تعمیرگاه شما طرفای شمس تبریزی جلفا اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در شمس تبریزی شهر جلفا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone