🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18289.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اینتل تولید درایوهای SSD مبتنی بر Optane را متوقف کرد

اینتل تولید درایوهای اس‌اس‌دی Optane مختلف از سری‌های M10، 800P، 900P و 905P را متوقف کرده و جایگزینی هم برای آنها تولید نخواهد شد. درایوهای اس‌اس‌دی Optane اینتل به عنوان یکی از پرسرعت‌ترین حافظه‌های بازار نظر بسیاری از کاربران حرفه‌ای و ...

اینتل تولید - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان - درایوهای اس‌اس‌دی Optane مختلف از سری‌های M10، 800P، 900P و 905P را متوقف کرده و جایگزینی هم برای آنها تولید نخواهد شد.

درایوهای اس‌اس‌دی Optane اینتل به عنوان یکی از پرسرعت‌ترین حافظه‌های بازار نظر بسیاری از کاربران حرفه‌ای و گیمرها را به خود جلب کرده بودند. سری 905P این خانواده از درایو‌های اس‌اس‌دی سرعت بسیار بالایی داشت و البته گران هم بود. حالا زمان خداحافظی با این سری رسیده چرا که اینتل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان - در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان - حال متوقف کردن تولید درایو‌های اس‌اس‌دی Optane برای کامپیوترهای خانگی است. اینتل نه تنها تولید این مدل‌ها را متوقف می‌کند بلکه قصد ندارد درایوهای جدیدی را جایگزین آن‌ها کند.

این درایوهای اس‌اس‌دی با حافظه 3D Xpoint در زمان معرفی خود به عنوان سریعترین درایو‌ بازار شناخته شدند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان

اینتل با اشاره به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان - این قضیه اعلام - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان - کرد که بر روی درایو اس‌اس‌دی Optane Memory H20 با فضای ذخیره‌سازی حالت جامد تمرکز خواهد کرد. این محصول یک درایو اختصاصی از سری Optane نیست بلکه یک نوع حافظه اس‌اس‌دی سنتی با فلش QLC است که بر روی حافظه‌ Optane جفت شده. اساسا این درایو‌ها به اندازه‌ درایو‌های اختصاصی سری Optane سرعت انتقال ندارند. H20 به طور - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان - کلی برای لپ‌تاپ‌ها و مصرف OEM (سازندگان اصلی قطعات) - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان - طراحی شده‌ است.

تولید - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان - مدل‌های M10، 800P، 900P  - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان - و 905P که به آن‌ها اشاره کردیم رسما متوقف شده اما تعداد باقیمانده‌ آن‌ها تا تاریخ 26 فوریه 2021 (8 اسفند 1399) به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین اکنون بهترین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان - زمان برای خرید یکی از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان - این درایو‌های اس‌اس‌دی است.

البته باید این نکته را در نظر گرفت که اینتل به هیچ وجه به صورت کلی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان - تولید درایو‌های اس‌اس‌دی Optane را متوقف نمی‌کند بلکه یک محصول نسل دوم از این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنندج استان کردستان - خانواده به نام P5800X را تنها برای بازار سرورها عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone