🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36342.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

افشای ناخواسته طراحی تمام نمایشگر پیکسل ۳ درنسخه‌ی بتای اندروید پی

چندی پیش کارشناسان با مشاهده‌ی برخی جزئیات نسخه‌ بتای اندروید پی حدس زدند که پیکسل ۳ نیز مانند بسیاری از موبایل‌های امسال سعی دارد از بریدگی نمایشگر آیفون 10 استفاده کند. حال جزئیات دیگری از ...

چندی پیش کارشناسان با مشاهده‌ی برخی جزئیات نسخه‌ بتای اندروید پی حدس زدند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - که پیکسل ۳ نیز مانند بسیاری از موبایل‌های امسال سعی دارد از بریدگی نمایشگر آیفون 10 استفاده کند. حال جزئیات دیگری از این سیستم عامل منتشر شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - که تمامی این حدس و گمان را نقش بر آب کرده و گمانه‌های جدیدی در این زمینه نظیر تمام نمایشگر بودن پیکسل ۳ را به وجود آورده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان

البته پشتیبانی اندروید پی از گجت‌های بهره‌مند از بریدگی چیز عجیبی نیست و مشخصاً با توجه به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - همه‌گیر شدن این ویژگی در موبایل‌های امسال، گوگل حتماً قابلیت پشتیبانی از این ویژگی را در سیستم عاملش تعبیه کرده است. علاوه بر این عکس دیگری از نسخه‌ی بتای اندروید پی منتشر شده که با مشاهده‌ی آن متوجه می‌شویم به احتمال قوی پیکسل ۳ بر خلاف نسخه‌ی قبلی از طراحی تمام نمایشگر بهره می‌برد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان

مشاهده می‌کنید که گوشی به نمایش گذاشته شده در این تصویر از حاشیه‌های نازکی بهره برده و اثری از بریدگی بالای نمایشگر معروف در آن به چشم نمی‌خورد. البته ساخت چنین موبایل‌هایی تا به حال ممکن نشده چرا که تولیدکنندگان هنوز نتوانسته‌اند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - دوربین سلفی، بلندگو - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - و دیگر سنسور‌ها را زیر نمایشگر موبایل تعبیه کنند اما ممکن است گوگل به دلیل خاصی از چنین عکس‌های پیش‌فرضی استفاده کرده و پیکسل ۳ قرار است از طراحی تمام نمایشگر بهره ببرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان

عکس بعدی منتشر شده از سیستم‌عامل جدید گوگل نشان می‌دهد که ساکنین مانیتین ویو در تقلید از اپل سنگ تمام گذاشته‌اند و کاری کرده‌اند که بسیاری از تولیدکنندگان تا به حال از آن دوری جسته‌اند. همانطور که می‌دانید بیشتر موبایل‌های اندرویدی که از بریدگی بالای نمایشگر برخوردارند، یک فرورفتگی زشت نیز پایین صفحه‌ی نماییشان دارند که ارزانترین راه برای تولیدکنندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - را به ارمغان آورده‌اند. با این حال - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - اپل سعی کرده با خم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - کردن صفحه‌ی نمایش به داخل، یک طراحی لبه به لبه برای نمایشگرش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان - فراهم کرده و بدین ترتیب برد کنترل صفحه نمایش را زیر آن مخفی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر کوچصفهان استان گیلان

حال به نظر می‌رسد گوگل نیز قصد دارد چنین روشی در پیش گیرد تا پیکسل ۳ را در میان مدل‌های اندرویدی دیگر متمایز کند.

 

 

تماشا کنید: تست مقاومت پیکسل 2 در برابر خراشیدگی، آتش و فشار

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone