🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14083.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

بروزرسانی ویندوز ۱۱ در سال ۲۰۲۲ برای کاربران ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود

مایکروسافت ویندوز ۱۱ را بطور رایگان در اختیار کاربران ویندوز ۱۰ قرار می‌دهد، البته اگر دستگاه آن‌ها حداقل سیستم مورد نیاز این سیستم عامل جدید را داشته باشند. علاوه بر این، حالا مشخص شده که ...

مایکروسافت ویندوز ۱۱ را بطور رایگان در اختیار کاربران ویندوز ۱۰ قرار می‌دهد، البته اگر دستگاه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر چناران استان خراسان - آن‌ها حداقل سیستم مورد نیاز این سیستم عامل جدید را داشته باشند. علاوه بر این، حالا مشخص شده که ردموندی‌ها ویندوز 11 را سال آینده میلادی برای این کاربران منتشر می‌کنند.

مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر چناران استان خراسان - در رویداد چند روز پیش خود همزمان با معرفی ویندوز 11، از انتشار آن در پاییز پیش رو خبر داد. بنابراین در پایان ۲۰۲۱ کاربران می‌توانند به این سیستم عامل دسترسی پیدا کنند، البته کاربران ویندوز ۱۰ دیرتر این نسخه را دریافت می‌کنند.

به گفته - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر چناران استان خراسان - مایکروسافت، کاربران سیستم‌های مجهز به ویندوز ۱۰، در نیمه اول سال ۲۰۲۲ و طی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر چناران استان خراسان - چندین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر چناران استان خراسان - ماه بروزرسانی ویندوز 11 را دریافت خواهند کرد. - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر چناران استان خراسان - با توجه به این موضوع، ردموندی‌ها سیستم عامل جدیدشان را ابتدا برای دستگاه‌های جدید درنظر می‌گیرند، بنابراین اگر کاربری در هفته‌های پایانی ۲۰۲۱ محصول جدیدی بخرد، می‌تواند ویندوز ۱۱ را تجربه کند.

یکی از دلایل چنین موضوعی می‌تواند مربوط به حداقل سیستم مورد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر چناران استان خراسان - نیاز برای نصب ویندوز ۱۱ باشد. ردموندی‌ها چندین بار سیستم موردنیاز برای این سیستم عامل را تغییر داده‌اند. برای مثال اخیرا این کمپانی اعلام کرده که ویندوز ۱۱ بطور رسمی توسط پردازنده‌های نسل هشتم اینتل و جدیدتر پشتیبانی می‌شود و اینکه دستگاه کاربر باید از TPM 2.0 پشتیبانی کند، البته استثنایی هم در این زمینه وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر چناران استان خراسان

اجبار برای پشتیبانی از TPM 2.0 باعث شده قیمت این چیپ افزایش پیدا کند و البته مک‌های اپل هم بطور رسمی قادر به پشتیبانی از آن نباشند.

با وجود تمام این محدودیت‌ها، یک سوال مهم وجود دارد: مایکروسافت تا چه اندازه به ارتقای سیستم‌های مجهز به ویندوز 10 به ویندوز ۱۱ امیدوار است؟

اگر ردموندی‌ها بخواهند تا جای ممکن ۱.۳ میلیارد دستگاه مجهز به ویندوز ۱۰ را به ویندوز ۱۱ ارتقا دهند، با توجه به حداقل سیستم مورد نیاز در رسیدن به هدفشان شکست می‌خورند، بلکه تغییراتی در آن ایجاد کنند. برای مثال مایکروسافت می‌تواند بطور رسمی از پردازنده‌های قدیمی‌تر پشتیبانی کند یا اینکه بجای TPM 2.0، پشتیبانی از TPM 1.2 را اجباری اعلام کند.

شرکت‌های مختلف مانند دل، اچ‌پی و ایسوس لیستی از محصولات سازگار با ویندوز ۱۱ را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر چناران استان خراسان - منتشر کرده‌اند. همچنین می‌توانید برای بررسی سازگاری سیستم‌تان با سیستم عامل جدید مایکروسافت به سراغ برنامه PC Health Check بروید، البته این ابزار رایگان می‌تواند جزئیات دقیق‌تری در اختیارتان قرار دهد.

- تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر چناران استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone