🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14085.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اشاره به EMUI 12 در برنامه PC Manager: رابط کاربری جدید هواوی در راه است؟

هواوی چندی قبل سیستم عامل هارمونی ۲ را معرفی کرد تا محصولاتش را به جای اندروید به این سیستم عامل مجهز کند. اما به‌تازگی در یکی از ابزارهای این شرکت اشاره جالب توجهی به EMUI ...

هواوی چندی قبل سیستم عامل هارمونی ۲ را معرفی کرد تا محصولاتش را به جای اندروید به این سیستم عامل مجهز کند. اما به‌تازگی در یکی از ابزارهای این شرکت اشاره جالب توجهی به EMUI 12 شده است.

هواوی اخیرا نرم‌افزار PC Manager را که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - شامل خدمات نرم‌افزاری متنوع این شرکت می‌شود، به‌روز کرده. این نرم‌افزار امکان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - برقراری ارتباطات بین دستگاهی، دسترسی به سرویس Huawei Share، جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی، بهینه‌سازی سیستم، اپ‌گالری و غیره را فراهم می‌سازد.

در نسخه جدید نرم‌افزار PC Manager پشتیبانی از هارمونی ۲ اضافه شده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - تا کاربران به‌راحتی بتوانند از چند نمایشگر استفاده کنند. ولی در این نسخه چند یادداشت عجیب هم درباره EMUI 12 ذکر شده، در حالی که هواوی هنوز EMUI 12 را منتشر نکرده است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان

در یکی از قسمت‌های این برنامه آمده است: «مطمئن شوید که دستگاه‌تان به هارمونی ۲ (یا بسته به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - دستگاه، EMUI 12.0) یا نسخه‌های بالاتر آپدیت شده باشد.» ولی اشاره به نسخه جدید رابط کاربری هواوی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - فقط به همین مورد ختم نمی‌شود و در جای دیگری از این برنامه نوشته شده: «اطمینان یابید که سیستم عامل موبایل شما به EMUI - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - 12 یا نسخه‌های بالاتر آپدیت شده باشد.»

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان

اپلیکیشن PC Manager به‌صورت مداوم در دست توسعه و بهینه‌سازی قرار دارد. بنابراین نمی‌توانیم احتمال بروز خطا از سوی توسعه‌دهندگان را نادیده بگیریم. ولی با توجه به اینکه دو بار به نام EMUI 12 اشاره شده، وزن دادن به احتمال بروز خطا کمی سخت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر قزوین استان زنجان - به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر ولی نباید فراموش کنیم که هواوی به‌زودی همه دستگاه‌های خود را از EMUI به سیستم عامل هارمونی مهاجرت می‌دهد. به همین خاطر عرضه نسخه جدید EMUI به خودی خود جای سوال دارد.

هواوی در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از هارمونی ۲ رونمایی و اعلام کرد که این سیستم عامل از ماه جاری برای برخی دستگاه‌ها منتشر می‌شود. این شرکت فعلا هارمونی را در نسخه‌های چینی محصولات خود آزمایش می‌کند و مشخص نیست که محصولات جهانی این شرکت چه سرنوشتی خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone