🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14089.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

این ابزار رایگان جزئیات دقیقی از سازگاری سیستم با ویندوز ۱۱ ارائه می‌کند

نرم‌افزار جدیدی به‌نام WhyNotWin11 دقیق‌تر از ابزار خود مایکروسافت به شما توضیح می‌دهد که چرا دستگاه‌تان قادر به نصب ویندوز ۱۱ نیست. کد منبع این برنامه در گیت‌هاب منتشر شده و در دو روز ۹ ...

نرم‌افزار جدیدی به‌نام WhyNotWin11 دقیق‌تر از ابزار خود مایکروسافت به شما توضیح می‌دهد که چرا دستگاه‌تان قادر به نصب ویندوز ۱۱ نیست. کد منبع این برنامه در گیت‌هاب منتشر شده و در دو روز - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان - ۹ آپدیت دریافت کرده است.

مایکروسافت با معرفی ویندوز 11 - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان - ابزاری به نام PC Health Check را به‌روز کرد تا به کاربران بگوید که چه کسانی می‌توانند نسل بعدی ویندوز را نصب کنند. با این حال ابزار مایکروسافت اطلاعات کافی را در اختیار قرار نمی‌داد و همین مسئله موجب شد تا توسعه‌دهنده‌ای به نام «رابرت سی. مایل» برنامه WhyNotWin11 را بسازد.

ویندوز ۱۱ برای نصب شدن روی کامپیوترها به سخت‌افزارهای خاصی نیاز دارد. پیش‌تر حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب این سیستم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان - عامل را به اطلاع شما رسانده بودیم. ویندوز ۱۱ برای نصب به ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک پردازنده قوی ۶۴ بیتی نیاز - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان - دارد. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان - این پردازنده باید حداقل دو هسته با سرعت کلاک - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان - ۱ گیگاهرتزی داشته باشد. فهرست پردازنده‌های اینتل و AMD سازگار با ویندوز ۱۱ هم مشخص شده است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان

با این حال، یک نکته مهم دیگر برخورداری از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان - تراشه TPM 2.0 است که امنیت دستگاه‌ها را ارتقا می‌دهد و در برخی محصولات از طریق بایوس قابل فعال‌سازی است. با این حال، اگر می‌خواهید به‌راحتی سازگاری دستگاه خود را با ویندوز ۱۱ بررسی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان - کنید، می‌توانید از WhyNotWin11 کمک بگیرید و اجازه دهید خود برنامه همه پیش‌نیازها را بررسی کند. البته در این برنامه ذکر شده که تشخیص‌های موجود بر اساس اطلاعات در دسترس است، در نتیجه شرایط ممکن است در آینده تغییر کند.

همان طور که در تصویر بالا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان - می‌بینید، برای مثال AMD رایزن 7 1800X به رنگ زرد دیده می‌شود، چون - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان - این تراشه در فهرست پردازنده‌های سازگار با ویندوز ۱۱ نیست، اما - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رودبار استان گیلان - هنوز نمی‌توان به‌طور دقیق گفت که آیا این محدودیت مانع از نصب نسخه بعدی ویندوز می‌شود یا خیر.

برای بررسی و نصب نرم‌افزار WhyNotWin11 می‌توانید به صفحه گیت‌هاب این برنامه مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone