🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  3. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  5. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40640.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

دوربین سلفی خانواده گلکسی اس 9 احتمالاً به سنسور سه بعدی مجهز باشد

بنابر گزارش های تازه، سامسونگ می خواهد یکبار دیگر با اپل وارد رقابت شده و قصد دارد در دوربین جلویی پرچمداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، از سنسور سه بعدی بهره بگیرد. اگرچه ...

بنابر گزارش های تازه، - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سامسونگ می خواهد یکبار دیگر با اپل وارد رقابت شده و قصد دارد در دوربین جلویی پرچمداران گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، از سنسور سه بعدی بهره بگیرد. اگرچه هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما می توان حدس زد سنسور سه بعدی دوربین کهکشانی های جدید، عملکردی شبیه به آیفون X خواهد داشت و برای تشخیص چهره با دقت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

البته برخلاف اپل، سامسونگ لزوماً پشتیبانی از سنسور اثر انگشت را - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - متوقف نمی کند؛ خصوصاً با در نظرگیری میزان تلاش و هزینه ای که کره ای ها صرف تعبیه این سنسور بیومتریک - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در نمایشگر کرده اند. در هر حال، قرار دادن سنسوری سه بعدی در خانواده گلکسی اس 9، برای سامسونگ منطقی بوده و می تواند لایه امنیتی اضافه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ای در اختیار کاربران - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قرار دهد تا به تمایل خود، یکی را انتخاب کنند.

تا معرفی و عرضه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس حداقل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - چهار ماه باقی مانده است اما شایعات از همین حالا در فضای مجازی منتشر شده اند و گمانه زنی هایی درباره مشخصات سخت افزاری این دو موبایل صورت گرفته است.

گفته می شود مدل مخصوص ایالات متحده، به اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و طبق معمول، مدل بین المللی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به همتای اگزینوس سامسونگ تجهیز می گردد. - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از دیگر مشخصات افشایی می توان به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در مدل پایه اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone