🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40620.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سرویس جدید «ابرینو» معرفی شد: فضای ابری ایرانی برای سازمان‌ها

امروزه بیشتر کاربران با سرویس‌های ذخیره سازی در فضای ابری آشنایی دارند و از آنها استفاده می‌کنند؛ سرویس‌هایی که معروف هستند و اتفاقاً ایران را هم چندان به رسمیت نمی‌شناسند، از خدمات گوگل گرفته تا ...

امروزه بیشتر کاربران با سرویس‌های ذخیره سازی در فضای ابری آشنایی دارند و از آنها استفاده می‌کنند؛ سرویس‌هایی که معروف هستند و اتفاقاً ایران را هم چندان به رسمیت نمی‌شناسند، از خدمات - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گوگل گرفته تا اپل و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دراپ‌باکس. اما در دو سال اخیر، یک سامانه ایرانی به نام «ابرینو» تلاش کرده است تا یک فضای ابری بومی را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهد؛ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سامانه‌ای که مانند دراپ‌باکس، در همان ابتدا به کاربرش دو گیگابایت فضای ابری رایگان ارائه می‌دهد.

حال ابرینو پس از گذشت دو سال از ارائه خدمات به کاربران، امروز با برگزاری یک نشست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خبری سرویس سازمانی خود را با قابلیت‌های ویژه مدیریتی معرفی کرد.

«گلمر بحری» مدیرعامل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گروه شرکتهای آتنا در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ابتدای این نشست با اشاره به وضعیت سرویسهای ذخیرهسازی در ایران گفت: «دادهها به دو دلیل آلودگی یا حذف، از دسترس خارج میشوند و راهحلهای سنتی برای حل این مشکل نیز امکان پاسخگویی در لحظه را ندارند. ضمن اینکه این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - راهحلها غالبا بخش کاربری را پوشش میدهند و در بخش سازمانی کار زیادی انجام نشده است

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

 بحری در ادامه با اشاره به راهحلهای موجود که باعث خروج دادهها از کشور میشوند گفت: «ابرینو پس از موفقیت در بخش کاربری تصمیم به ارائه محصول سازمانی گرفت که امکان حفظ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دادهها درون یک محدوده مشخص سازمانی و کشوری را فراهم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - میکند. این امکان در سرویسهای ابرینو در نظر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گرفته شده تا حتی اطلاعات از سازمان خارج نشود و صرفا بر اساس سطوح دسترسی مشخص قابل استفاده باشد. در این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - زمینه ما تلاش کردیم همراستا با سرویسهای جهانی و بر لبه فناوری حرکت کنیم در بخش سازمانی خدماتی را ارائه میدهیم که استفاده از آنها با راهکارهای خارجی امکانپذیر نیست

بحری استفاده از سرویس‌های ذخیره سازی ابری پرطرفدار نظیر Dropbox و iCloud جایگزین‌های خوبی در زمینه بک‌آپ سنتی می‌داند اما از مشکل اصلی آنها، یعنی ایرانی نبودنشان می‌گوید، چراکه سازمان‌ها اکنون دغدغه حفظ اطلاعات خود در سرور‌های داخل کشور را دارند: «به همین علت با ایجاد ابرینو و کسب موفقیت در ارائه خدمات خانگی، تصمیم داریم این حلقه گمشده امنیتی در سازمان ها را نیز پوشش دهیم.»

به گفته مدیران ابرینو، این خدمات می‌تواند نگرانی سازمان‌ها در رابطه با حفظ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دیتاهای اطلاعاتی در داخل کشور را رفع نماید. دغدغه ای که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ممکن است کاربران - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خانگی با آن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مواجه نشوند. ابرینو امکان استفاده کاربران از دیتای سازمانی را بصورت وب محور ایجاد می‌نماید در نتیجه هر کاربری می‌تواند در هر مکانی بدون خارج کردن فیزیکی اطلاعات نهاد مربوطه به استفاده از دیتای سازمانی بپردازد.

دکتر «جعفر محمدی» مدیر عامل شرکت سامانه نگار آتنا (سما) نیز در رابطه با سرویس جدید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ابرینو گفت: «ابرینو یک پلتفرم کاملا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - داخلی است که در گروه شرکتهای آتنا توسعه پیدا کرده است و تمام خدماتی که در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سرویسهای ذخیرهسازی خارجی امکانپذیر است را در اختیار کاربران قرار میدهد. راهکارهای خارجی به دلیل هزینه، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مشکلات دسترسی و نگرانیهای ملی مشکلات فراوانی دارندما برای توسعهدهندگان یک SDK طراحی کردهایم تا توسط این کیت توسعه بتوانند در کوتاهترین زمان، برنامههای خود را به سرویسهای ذخیرهسازی ابری مجهز کنند.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
نرخ‌های سرویس‌های سازمانی متفاوت ابرینو

محمدی، عضو کمیسیون تجارت الکترونیک نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به اینکه هزینه تمام شده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برای استفاده از این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سرویس برای سازمان‌ها یک چهارم راهکاری‌های خارجی است خاطر نشان کرد: «احتمال از دست دادن دیتا صفر نمی‌شود و فقط می‌توان درصد احتمال را پایین آورد به همین منظور دیتاهای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ذخیره شده توسط این شرکت در چند سرور - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مختلف نگهداری می‌شود تا در صورت اتفاقات فیزیکی غیر قابل پیش بینی برای سرور، قادر به باز‌آوری اطلاعات مورد نظر باشیم.»

وی برتری ابرینو نسبت به فضای ابری خارجی را نیز ایرانی بودن زیرساخت‌های ارائه شده می‌داند و در این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - باره می‌گوید: «اکنون به کوشش وزیر ارتباطات نیمی از ترافیک داخلی محاسبه می‌شود و ما تلاش داریم با همکاری اپراتور‌های کشور ابرینو را با ترافیک رایگان ارائه کنیم. سعی ما در این است که با همکاری اپراتور‌ها و شرکت‌های مختلف جذابیت استفاده از این سرویس را بالا ببریم.»

جالب است بدانید ابرینو از دو سال پیش برای کاربران همراه اول سرویس خود را در قالب سینکام ارائه نموده و ۱۲۰ هزار کاربر دارد. نسخه سازمانی تقریباً مشابه با ابرینو تحت ویندوز و اندروید ارائه می‌شود. فراهم آوری امکانت مدیریتی و نظارتی همچون ایجاد تعداد زیادی کاربر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با سطح دسترسی متفاوت و ارسال نوتیفیکیشن وابسته به عملکرد کاربران - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را می‌توان از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این امکانات ویژه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بشمار آورد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

دکتر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - محمدی در توضیح مسئولیت ابرینو در حذف حریم خصوصی کاربران گفت: «در بعضی سرویس ها امکانی ایجاد شده که دیتا سمت ابرینو نیامده و در سرور می‌ماند. اما طبق قوانین تنها در صورتی ملزم به ارائه اطلاعات کاربران به دستگاهای قضایی هستیم که مسئله جرمی مانند قتل یا مشابه آن مطرح باشد، ما به علت حساسیت فعالیت خود و در جهت حفظ اعتماد کاربران، دیتایی به هیچ دستگاه‌ قضایی ارائه نخواهیم کرد.»

او پشتیبانی از پلتفرم iOS ‌را نیازمند نیروی انسانی کثیر و صرف هزینه‌های زیادی دانست. به عقیده وی فعالیت در زمینه پلتفرم‌های پرطرفدار بازار ایران مانند ویندوز و اندروید از اولویت بیشتری برخوردارند. همچنین ایجاد ساختار مناسب برای پشتیبانی از iOS و macOS در برنامه های آینده این شرکت خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone