🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40636.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ناوبری در ویندوز 10 به لطف قابلیت Follow Me کورتانا آسان تر می شود [تماشا کنید]

یکی از کاربران توییتر به اسم WalkingCat که به خاطر فاش کردن اطلاعات از مایکروسافت شهرت دارد اخیرا ویدیویی یک دقیقه ای در پروفایل کاربری خود منتشر کرده که یکی از قابلیت های آینده ویندوز ...

یکی از کاربران توییتر به اسم WalkingCat که به خاطر فاش کردن اطلاعات از مایکروسافت شهرت دارد اخیرا ویدیویی یک دقیقه ای در پروفایل کاربری خود - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - منتشر کرده که یکی از قابلیت های آینده ویندوز 10 را به نمایش می گذارد.

این قابلیت که Follow Me نام دارد از کورتانا برای راهنمایی کاربران برای رسیدن به تنظیمات مورد نیازشان استفاده می - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کند. مثلا در ویدیویی که منتشر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شده، کورتانا با راهنمایی های صوتی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و به طور قدم به قدم کاربر را برای اتصال یک دیوایس بلوتوثی به ویندوز 10 راهنمایی می کند.

Follow Me در کنار راهنمایی صوتی حتی می تواند محلی که کاربر می بایست روی آن کلیک کند را نیز با یک دایره آبی مشخص نماید. همچنین کاربر در صورت عدم تمایل به دریافت راهنمایی می تواند با فشردن دکمه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ESC حالت Follow Me را غیر فعال کند.

مایکروسافت اوایل امسال قابلیتی به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کورتانا اضافه کرد تا کاربران بتوانند تنظیمات اولیه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رایانه را فقط از طریق فرمان های صوتی انجام بدهند، و به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نظر می رسد که قابلیت Follow Me صورت پیشرفته تر همان قابلیت باشد. با وجود اینکه هنوز تاریخ ارائه رسمی این قابلیت مشخص نیست، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اما احتمال دارد که هفته آینده و با انتشار به روز رسانی Fall Creators ویندوز 10 بتوانیم آن را تجربه کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone