🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  2. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  3. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40634.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

احتمالاً تولید آیفون X تا پایان ۲۰۱۷ کمتر از پیش بینی ها خواهد بود

آن طور که به نظر می رسد پیچیدگی های تولید سنسور تشخیص چهره سه بعدی آیفون X همچنان اپل و شرکای سخت افزاری اش را آزار می دهد و این مسئله منجر به کاهش تیراژ تولید ...

آن طور که - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به نظر می رسد پیچیدگی های تولید سنسور تشخیص چهره سه بعدی آیفون X همچنان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپل و شرکای سخت افزاری - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اش را آزار می دهد و این مسئله منجر به کاهش تیراژ تولید این محصول نسبت به پیش بینی های قبلی شده است.

طبق یک بررسی، حدود ۹۰ درصد از سنسورهای Face ID تولیدی پس از سوار شدن روی آیفون ها نمی توانند عملکردی در حد استانداردهای اپل از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود نشان دهند و به ناچار کنار گذاشته می شوند.

یک منبع ناشناس از درون زنجیره تولید اپل مدعی شده که پروژکتور نقطه ای موجود در دوربین TrueDepth آیفون X مقصر اصلی این مشکل است. کارشناسان دیگری از جمله تحلیلگر موسسه مشاوره سرمایه گذاری «Yuanta» نیز این موضوع را تایید می کند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

این گزارش همچنین تاکید دارد که علی رغم تمام این مشکلات قرار است تولید انبوه آیفون X از میانه های ماه جاری میلادی آغاز شود و دو هفته بعد از آن عرضه موبایل مذکور در چین شروع می شود.

این مشکلات سبب خواهد شد که - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اپل بتواند تا قبل از کریسمس تنها موفق به تولید ۳۶ میلیون دستگاه از موبایل پرچمدار خود شود. این یعنی دست کم ۱۰ درصد افت نسبت به پیش بینی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های اولیه.

طبق اعلام اپل، پیش فروش آیفون 10 از روز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ۲۷ اکتبر مصادف با ۵ آبان آغاز می شود. مدل ۶۴ گیگابایتی این موبایل ۹۹۹ و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن ۱۱۴۹ دلار قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone