🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  2. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40651.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کالیفرنیا برای مقابله با آتش سوزی اخیر، به سراغ بزرگ ترین آتش نشان هوایی جهان رفت

مقامات کالیفرنیا به تازگی به استفاده از یک فروند هواپیمای 747 SuperTanker روی آورده اند که تحت عنوان «بزرگ ترین خاموشگر آتش جهان» شناخته می شود و می تواند به آتش نشانان کالیفرنیای شمالی در ...

مقامات کالیفرنیا به تازگی به استفاده از یک فروند هواپیمای 747 SuperTanker روی آورده - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اند که تحت عنوان «بزرگ ترین خاموشگر آتش جهان» شناخته می شود و می تواند به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آتش نشانان کالیفرنیای شمالی در مقابله با آتش سوزی طبیعی اخیر کمک کند.

این هواپیما که در واقع نسخه ای دستکاری شده از بوئینگ 747 به حساب می آید، با هر پرواز بر فراز حریق، می تواند 20 هزار گالن کندساز آتش را به زمین بریزد. اوایل هفته جاری، SuperTanker تنها در یک روز، شش بار - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به پرواز درآمد و به یاری آتش نشانان در دو منطقه ناپا و سونوما شتافت که به آتش سوزی هایی بزرگ دچار شده اند.

در حال حاضر ویدیویی از این هواپیما منتشر شده که پرواز آن در ارتفاع کم برای خاموش کردن آتش مناطق مرزی کالیفرنیا را نمایش می دهد. بنابر گزارش ها، آتش سوزی اخیر در کالیفرنیا دست کم 17 کشته بر جای گذاشته و دو روز پیش، مناطق نزدیک - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به آتش سوزی به صورت گسترده تخلیه شدند.

سازمان جنگل داری و حفاظت آتش - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کالیفرنیا با این امید به استفاده از SuperTanker روی آورده تا بلکه بتواند از گسترش آتش سوزی ویرانگر جنگل های این ایالت جلوگیری کند. این هواپیما در حال حاضر می تواند به هر نقطه ای در آمریکای مرکزی پرواز کند؛ در واقع هر نقطه ای که سه ساعت با پایگاه Colorado Springs فاصله داشته باشد. گفتنی است از زمان آغاز به کار، 747 SuperTanker در اقصی نقاط جهان مورد استفاده قرار گرفته و به آتش سوزی های بزرگی در اسپانیا و شیلی خاتمه داده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone