🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  4. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  5. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40646.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی نسخه 2017 موبایل اقتصادی Y6 Pro، با پشتیبانی از حسگر اثر انگشت را معرفی کرد

هوآوی به تازگی نسخه 2017 موبایل اقتصادی Y6 Pro را در اروپا معرفی کرده که از بدنه فلزی و حسگر اثر انگشت بهره می برد. چیپست اسنپداراگون 425 به همراه چهار هسته پردازشی با فرکانس ...

هوآوی به تازگی نسخه 2017 موبایل اقتصادی Y6 Pro را در اروپا معرفی کرده که از بدنه فلزی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و حسگر اثر انگشت بهره می برد. چیپست اسنپداراگون 425 به همراه چهار هسته پردازشی با فرکانس 1.4 گیگاهرتز در این اسمارت فون تعبیه شده و این موبایل از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

نسخه 2017 این موبایل از باتری 3020 میلی آمپر ساعتی بهره می برد؛ این مقدار برای مدل قبلی، 4000 میلی آمپر ساعت بود

گفتنی است در تلفن هوشمند جدید کمپانی چینی یک باتری 3020 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و نمایشگر آن، 5 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اینچی با رزولوشن 720P بوده و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دوربین - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اصلی نیز 13 مگاپیکسلی و دوربین - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جلویی 5 مگاپیکسلی است. همچنین خوشبختانه یک حسگر اثر انگشت در قاب پشتی آن قرار گرفته است. لازم به یادآوری است که مدل قبلی Y6 Pro، دو سال پیش معرفی شده بود و از اندازه نمایشگر و رزولوشن مشابه با نسخه جدید بهره می برد؛ ولی در ابتدا با اندروید 5.1.1 به بازار عرضه شد و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آن تعبیه شده بود.

نسخه 2017 این اسمارت فون در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای، به همراه اندروید 7.0 و نسخه 5.1 رابط کاربری اختصاصی هوآوی، یعنی EMUI به بازار عرضه می - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شود. لازم به ذکر است این موبایل ابتدا در کشورهای آلمان، ایتالیا و فرانسه و  سپس سایر کشورهای اروپا - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با قیمت 179 یورو به فروش خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیمبر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ تعمیرگاه شما اطراف گنجینه کتاب هشترود سرویس میده؟
پاسخ: بله در گنجینه کتاب شهر هشترود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone