🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  4. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  5. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40632.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

قیمت و تاریخ عرضه ساعت هوشمند Gear Sport و ایرباد Gear IconX سامسونگ اعلام شد

سامسونگ رسماً اعلام کرد که نسخه ۲۰۱۸ دو محصول جدید از سری Gear شامل ساعت هوشمند Gear Sport و ایرباد بی سیم Gear IconX قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) راهی بازار شود. پیش فروش این ...

سامسونگ رسماً اعلام کرد که نسخه ۲۰۱۸ دو محصول جدید از سری Gear شامل ساعت هوشمند Gear Sport و ایرباد بی سیم Gear IconX قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - (۵ آبان) راهی بازار شود. پیش فروش این دو گجت پوشیدنی از فردا آغاز خواهد شد.

طبق اعلام سامسونگ ساعت Gear Sport با سیستم عامل تایزن، تمرکز ویژه ای روی فعالیت های ورزشی و تناسب - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اندام خواهد داشت و قابلیت اتصال - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به موبایل ها و تبلت های اندرویدی و iOS را دارا خواهد بود.

این محصول با بهره مندی از یک نمایشگر Super AMOLED دایره ای به قطر ۱.۲ اینچ، GPS، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فناوری NFC و مقاومت در برابر نفوذ آب (تا ۵۰ متر) ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. خریداران می توانند از میان دو رنگ آبی و مشکی یکی را برای خرید انتخاب کنند.

ایربادهای بی سیم هوشمند 2018 Gear IconX محصول دیگری است که به زودی در دسترس خریداران قرار می گیرد. از ویژگی های برجسته این محصول می توان به مشاور دویدن هوشمند، ۴ گیگابایت حافظه داخلی به ازای هر گوشی و صفحه کنترل لمسی اشاره کرد. خریداران می توانند ایرباد مورد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - علاقه خود را از میان سه رنگ مشکی، خاکستری و صورتی انتخاب کنند. Gear IconX جدید با قیمت ۲۰۰ دلار در دسترس خریداران قرار خواهد داشت.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone