🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40623.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مهندسان سامسونگ از فرایند چالش برانگیز توسعه گلکسی نوت 8 می گویند

دو تن از مهندسان سامسونگ به نام کیو کیم و بی جی کنگ که در فرایند طراحی و تصمیم گیری های تولید گلکسی نوت ۸ حضور داشته اند اخیرا جزئیات تازه ای را از مسیر ...

دو تن از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مهندسان سامسونگ به نام کیو کیم و بی جی کنگ که در فرایند طراحی و تصمیم گیری های تولید گلکسی نوت ۸ حضور داشته اند اخیرا جزئیات تازه ای را از مسیر ساخت و تولید این فبلت پرچمدار ارائه کرده اند.

آنها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در صحبت هایشان به فرایندهای برنامه ریزی برای این دستگاه اشاره کرده اند که تحت تاثیر مشکلات پیش آمده برای نوت ۷ بوده و علاوه بر این، از مهم ترین جنبه های انتخاب قابلیت های جدید برای این محصول نیز سخن به میان آورده اند.
طبق گفته بی جی کنگ بعد از ناکامی گلکسی نوت ۷ این شرکت ابتدا امکانات اصلی و کلیدی مورد نیاز کاربران سری نوت را بررسی نمود و بعد تصمیم گرفت که مبتکرانه ترین مدل را به عنوان پاداش وفاداری کاربرانش بسازد.
به همین خاطر فرایند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برنامه ریزی برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نوت ۸ به مراتب فشرده تر از گذشته بود و همین مساله باعث شد که دوره برنامه ریزی و البته ارزیابی های دقیق آن (به خاطر سیستم کنترل کیفیت هشت مرحله ای جدید برای باتری) طولانی تر از حد همیشگی اش شود.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
کیو - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کیم در ادامه به تیم توسعه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - محصول اشاره کرد که برای درک بهتر در مورد نحوه استفاده از موبایل های نوت توسط مشتریان به مصاحبه و انجام تحقیقات مختلف پرداختند تا با انتظارات آنها از دستگاه جدید آشنا شود.
تیم پژوهش در راستای همین تحقیق تمرکز خود را روی بهبود تجربه کاربری دوربین، قلم S Pen و نمایشگر ۶.۳ اینچی Super AMOLED آن قرار دارد.
طبق - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گفته کیوم کیم، سامسونگ عموما تکنولوژی های تازه اش را در بازه زمانی چند ساله توسعه می دهد و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در جریان این دوره نیازهای مشتریان خود را بررسی کرده و مشخص میکند که آیا تکنولوژی در دست توسعه می تواند پاسخگوی آن احتیاجات باشد یا خیر.

در ادامه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فناوری مربوطه در بهترین زمان به کاربران عرضه می شود که در مورد گلکسی نوت ۸ باید بگوییم آن تکنولوژی دوربین دوگانه دستگاه بود.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

وقتی از کیم در مورد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مشتریان هدف گلکسی نوت سامسونگ سوال شد او اشاره کرد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که گرچه تیم توسعه دهنده نوت اولیه را برای حرفه ای ها و اهالی کسب و کار ساختند اما در سال های اخیر مخاطبان هدف این دستگاه مرتبا بیشتر و بیشتر شدند و طیف وسیع تری از کاربران که به تولید محتوا، خلاقیت و سرگرمی اهمیت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - میدهند به این جمع اضافه شدند.
به طور مشخص متولدین هزاره جدید به خاطر عملکرد بالای دوربین و ابزارهای سفارشی سازی شده ارتباطی دستگاه ظاهرا بیشترین علاقه را به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - گروه نوت از خود نشان دادند. کنگ در ادامه اشاره کرد که امکانات مختلف در نظر گرفته شده برای نوت 8 بسیار برای کسب و کارها مفید واقع می شوند و برای اثبات حرف هایش به قابلیت App Pair و امکان یادداشت برداری روی صفحه خاموش موسوم به Screen off  اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone