🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  2. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  3. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  5. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40630.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

افشای تصویری از ماژول های اسپیکر الکسا و پرینتر Polaroid Insta-Share موتورولا

در ماه فوریه گذشته و در جریان کنگره جهانی موبایل 2017، موتورولا از Moto Mod های جدیدی برای خانواده موبایل های Moto Z و Moto Z2 رونمایی کرد و در میان تجهیزات جانبی معرفی شده، ...

در ماه فوریه گذشته و در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جریان کنگره جهانی موبایل 2017، موتورولا از Moto Mod های جدیدی برای خانواده موبایل های Moto Z و Moto Z2 رونمایی کرد و در میان تجهیزات جانبی معرفی شده، اسپیکر آمازون الکسا و پرینتر Polaroid Insta-Share به چشم می خورد. حالا ایوان بلس، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی دست به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کار شده و در توییت اخیر خود، تصویری از این دو ماژول منتشر کرده است.

اسپیکر آمازون الکسا، می تواند موبایل کاربران را به یک اسپیکر هوشمند اکو تبدیل کند. به کمک این ماژول و نیز دستیار صوتی الکسا، کاربر می تواند لوازم خانگی هوشمند را کنترل کرده، از آخرین اخبار و آب و هوا مطلع شود، از طریق فرمان های صوتی از استور آمازون خرید کند و بسیاری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فعالیت های دیگر.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

از طرف دیگر، پرینتر Polaroid Insta-Share همانطور که از نامش پیداست می تواند تصویری که با دوربین موبایل های Moto Z به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ثبت رسانده اید را چاپ کند. در تصویر منتشر شده، می توان درگاهی که تصاویر چاپ شده از آن خارج می شوند را دید و بریدگی کوچکی نیز برای دوربین دستگاه وجود دارد. ضمناً برای تحریک حس نوستالژی مشتریان، لوگوی Polaroid با رنگ های رنگین کمان نیز روی بدنه ماژول به چشم می خورد.

به کمک 16 پین مغناطیسی تعبیه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - روی موبایل های Moto Z و Moto Z2، هر دو ماژول به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - راحتی بر سر جای خود قرار گرفته و از آن خارج می شوند. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که این دو ماژول در چه تاریخی و با چه قیمتی عرضه می شوند اما به نظر نمی رسد لازم باشد زمان زیادی منتظر باقی بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone