🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  2. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  3. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  4. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40624.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ورود موبایل مسافرتی به ایران، پس از اجرای طرح رجیستری امکان‌پذیر است

طبق گفته ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طرح رجیستری از شنبه آینده رسماً فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و پس از آن هیچ تلفن‌همراهی که در سامانه گمرک ثبت نام نشده ...

طبق گفته ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طرح رجیستری از شنبه آینده رسماً فعالیت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود را آغاز خواهد کرد و پس از آن هیچ تلفن‌همراهی که در سامانه گمرک ثبت نام نشده باشد قادر به سرویس گیری از شبکه اپراتورهای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کشور نخواهد بود. اما امروز با برگزاری یک نشست خبری، جزییات تازه‌ای از طرح رجیستری مشخص شد و مسئولان آن در مصاحبه با - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دیجیاتو، به سوالاتی پیرامون وارد کردن موبایل به شکل مسافرتی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به ایران پاسخ دادند.

موبایل‌های غیر قانونی تا یک‌ماه قادر به سرویس گیری خواهند بود

به گفته «حسین یوسفیان» کارشناس فنی طرح رجیستری، موبایل‌هایی که از طریق گمرک وارد کشور نشده‌اند در صورت فعال شدن با یک سیم‌کارت ایرانی تا یکماه قادر به سرویس گیری خواهند بود اما کد آنها در لیستی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موسوم به لیست خاکستری قرار خواهد گرفت.

او در گفتگویی به دیجیاتو گفت:

«در صورت قرار گرفتن یک موبایل در لیست خاکستری، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کاربر یک ماه فرصت خواهد داشت تا به گمرک‌های ورودی مراجعه نماید و کد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - IMEI را احراز کند. در غیر این صورت پس از گذشت یک ماه، دسترسی تلفن‌همراه مذکور به اپراتورها قطع خواهد شد.»

بدین ترتیب مسافرانی که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کمتر از یک ماه در کشور حضور - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دارند یا از سیم کارت خارجی استفاده می‌کنند شامل این طرح نخواهند شد. اما - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تکلیف هدایا و موبایل‌هایی که توسط مسافرانی ایرانی به قصد استفاده در کشور وارد می‌شوند چه خواهد شد؟

در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - صورت عدم پرداخت عوارض، بعد از یکماه سرویس گیری موبایل قطع خواهد شد

یوسفیان در این خصوص می‌گوید:

«در صورتی که یک کاربر بخواهد جهت استفاده شخصی، عوارض یک یا دو موبایل را پرداخت نموده تا از آنها استفاده کند، می‌تواند به سایت گمرک الکترونیک مراجعه کند تا با ورود به سامانه ترخیص کالا (EPL) و احراز کد IMEI بتواند تلفن همراه خود را از لیست خاکستری خارج نماید.»

لازم به ذکر است تعرفه واردات موبایل برای واردکنندگان رسمی در حال حاضر ۱۵ درصد ارزش موبایل تعیین شده اما در صورتی که کاربری بخواهد موبایلی که به ایران وارد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرده را بیشتر از یک - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ماه مورد استفاده قرار داده و آن را از لیست خاکستری خارج کند، باید ۱۶ درصد ارزش موبایل را به گمرک پرداخت کند.

به گفته وی خدمات مربوط به تلفن‌همراه سامانه گمرک، هنوز تا بهره - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برداری فاصله - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دارد و - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حداقل یک‌ماه و نیم طول - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خواهد کشید تا به مرحله پاسخگویی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برسد، اما تقاضای بالای مردم می‌تواند فعالیت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این نهاد در این زمینه را تسریع بخشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ویرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام رفقا سایت ***** ظرفشویی جی پلاس J552W شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone