تعمیرات یخچال سیلور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32857.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ به صورت تصادفی تصویری از گلکسی نوت 9 را منتشر ساخت

در حالی که هنوز فبلت پرچمدار کمپانی سامسونگ به صورت رسمی رونمایی نشده، وبسایت این شرکت برای ساعاتی امکان پیش خرید گلکسی نوت 9 را برای برخی بازارها فراهم ساخت. ضمناً صفحه مذکور حاوی رندری ...

در حالی که هنوز فبلت پرچمدار کمپانی سامسونگ به صورت رسمی رونمایی نشده، وبسایت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این شرکت برای ساعاتی امکان پیش خرید گلکسی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نوت 9 را برای برخی بازارها فراهم ساخت. ضمناً صفحه مذکور حاوی رندری رسمی از موبایل مذکور بود.

عادت لو دادن محصولات معرفی نشده در تاریخچه شرکت کره ای وجود داشته و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به نظر می رسد این بار نیز شاهد بروز اتفاقی مشابه بوده ایم. البته لینک مورد اشاره در حال حاضر خارج از دسترس است.

تصویر - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - لو رفته از سایت سامسونگ شباهت کاملی با تمام تصاویر مفهومی و افشا شده از این فبلت پرچمدار تا به امروز دارد و به نحوی نمای کلی این موبایل - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مورد انتظار را برای علاقه مندان نهایی کرده است. بر این اساس باید گفت که گلکسی نوت 9 از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با محصول نسل قبل خود دارد.

ضمناً در بخش زیرین بدنه موبایل پرچمدار جدید سامسونگ شاهد حضور جک هدفون 3.5 میلی متری و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - درگاه USB-C هستیم. چینش سنسورهای دوربین اصلی و اسکنر اثر انگشت نیز مشابه گلکسی S9 پلاس است. اما بیش از همه آن چه نوت 9 را از سایر اعضای خانواده خود و دیگر محصولات غول - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کره ای متمایز می سازد قلم استایلوس جدید آن با طراحی و رنگ متفاوت است.

اگر واقعاً قرار باشد گلکسی نوت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 9 به عنوان آخرین موبایل از نسل کهکشان Note روانه بازار شود، همگان انتظار یک - تعمیرات یخچال سیلور در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پایان شکوهمندانه و شایسته را از این محصول خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone