🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  3. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  5. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14236.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شرکت «کرنل» یک کلاه ۵۰ هزار دلاری با قابلیت ذهن‌خوانی را به‌زودی روانه بازار می‌کند

استارتاپی به نام «کرنل» (Kernel) که مقر آن در کالیفرنیا قرار دارد به‌زودی کلاهی ۵۰ هزار دلاری را وارد بازار می‌کند که می‌تواند نورون‌های مغز شما را تحلیل کند. به عبارت دیگر این کلاه عجیب ...

استارتاپی به نام «کرنل» (Kernel) که مقر آن در کالیفرنیا قرار دارد به‌زودی کلاهی ۵۰ هزار دلاری را وارد بازار می‌کند که می‌تواند نورون‌های مغز شما را تحلیل کند. به عبارت دیگر این کلاه عجیب و غریب می‌تواند ذهن‌خوانی کند.

به گزارش بلومبرگ، فناوری مورد استفاده در این دستگاه چند سالی است که به وجود آمده، اما تاکنون به این شکل در یک - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - محصول مصرفی ارائه نشده بود. «کرنل» امیدوار است با کاهش اندازه قطعاتی که در این فناوری به کار می‌رود، آن را در اختیار افراد بیشتری قرار دهد.

طراحی دستگاه تحلیل نورون‌ها به شکل کلاه حتی می‌تواند به محققان کمک کند تا آسان‌تر روی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - بیماران خود آزمایش انجام دهند. شرکت کرنل با رابط مغزی Flow قادر به ثبت آنی اطلاعات مغزی است و با لیزرهای مخصوص می‌تواند الگوهای مغزی را به‌طور دقیق تشخیص دهد. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که دستگاه را با کابل USB-C به کامپیوتر وصل کند.

دیگر کلاه این شرکت که Flux نام دارد، می‌تواند سرعت نورون‌ها را در لحظه اندازه‌گیری کند و به فعالیت‌های پیچیده مغزی که پشت عملکردهایی مثل برانگیختی، احساس، توجه، حافظه و یادگیری وجود دارد، دسترسی پیدا کند. در حال حاضر مشخص نیست که کدام کلاه این شرکت با قیمت ۵۰ هزار دلار راهی بازار می‌شود و قیمت محصول دوم چقدر خواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان

پژوهشگران با استفاده از اطلاعات به دست آمده از کلاه‌هایی مثل کلاه‌های شرکت کرنل می‌توانند فرآیند فرسودگی مغز، اختلال‌های ذهنی، سکته‌ها و حتی وضعیت مغز در زمان مصرف مواد مخدر را مشاهده کنند. «برایان جانسون»، مدیرعامل کرنل - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - می‌گوید: «برای پیشرفت در تمام عرصه‌هایی که به عنوان جامعه به آن‌ها نیاز داریم، باید بتوانیم به مغز دسترسی پیدا کنیم.»

کلاه Flow با ارسال لیزر به جمجمه فعالیت‌های مغزی شما را ثبت می‌کند. در این روش برخلاف سازوکار مدنظر شرکت نورالینک نیازی به کاشت تراشه درون مغز نیست. با این حال، استفاده از کلاه موجب می‌شود اطلاعات به دست آمده آن‌قدر دقیق نباشد و حتی ممکن است - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - با سیگنال‌های الکتریکی پیرامون خود دچار اختلال شود.

کلاه Flow می‌تواند تغییر سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند. از آن سو، Flux - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - قادر به انجام فرآیندی موسوم به «مگنتوانسفالوگرافی» است که در واقع تکنیکی برای نقشه‌برداری از مغز با کمک میدان‌های مغناطیسی مغز به حساب می‌آید.

آقای جانسون در نهایت می‌خواهد دستگاهی مثل Flow به قیمت یک تلفن هوشمند برسد تا همه کاربران بتوانند - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - با تهیه آن از سلامت مغز - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آزادشهر استان گلستان - خود مطلع شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone