🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  2. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  3. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  4. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14217.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نسل اول هدست آکیلس کوئست به قابلیت استریم بی‌سیم مجهز می‌شود

کاربران نسخه اصلی هدست آکیلس کوئست که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، در آینده می‌توانند با استفاده از سیستم «Air Link» بطور بی‌سیم محتوای کامپیوترشان را روی هدست استریم کنند. سیسم Air Link مدت‌هاست در ...

کاربران نسخه اصلی هدست آکیلس کوئست که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، در آینده می‌توانند با استفاده از سیستم «Air Link» بطور - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - بی‌سیم محتوای کامپیوترشان را روی هدست استریم کنند.

سیسم Air Link مدت‌هاست در اختیار کاربران کوئست ۲ قرار دارد و از زمانی که فیسبوک آن را معرفی کرد، بسیاری از کاربران منتظر افزودن آن به نسل اول این هدست واقعیت مجازی بودند - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - و البته از اضافه شدن آن به هدست خود مطمئن نبودند. اما حالا مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ در زیر پستی مربوط به بروزرسانی v30 برای کوئست گفته این قابلیت به‌زودی برای کوئست اصلی ارائه می‌شود.

در پست زاکربرگ، وی در حال استفاده از چندین پنجره برای مولتی‌تسک در هوم آکیلس است که به عنوان یک محیط مجازی عمل می‌کند. مدیرعامل فیسبوک سه پنجره را بطور همزمان باز کرده که شبیه به نشستن در مقابل سه مانیتور خمیده است.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل

طبق گزارش‌ها، آپدیت v3 امکان ایجاد یک محیط بازی بزرگتر را ایجاد می‌کند و سیستم Gurdian برای مرزهای ۱۵ در ۱۵ متر، بروزرسانی می‌شود.

در حال - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - حاضر فیسبوک اطلاعاتی درباره زمان انتشار این بروزرسانی منتشر نکرده و زمانی که از این کمپانی درخواست شد اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار دهد، اعلام کرد که امکان افزودن چیزی به آنچه پست زابرگرگ نشان می‌دهد، ندارد.

فیسبوک همچنین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - نگفته که سیستم Air Link همراه با آپدیت v30 در اختیار کاربران هدست آکلیس کوئست قرار می‌گیرد یا نه. با این حال، طبق گفته زاکربرگ در آینده - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - نزدیک کاربران به چنین ویژگی دست پیدا می‌کنند و عملکردی مشابه کوئست ۲ را - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - تجربه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - خواهند کرد.

هدست - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - واقعیت مجازی کوئست ۲ (Oculus Quest 2) اواخر سال گذشته میلادی با قیمت ۲۹۹ دلار معرفی شد. این هدست از نمایشگرهای LCD با رزولوشن - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - ۱۸۳۲ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد که نسبت به مدل قبل با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۶۰۰ پیکسل پیشرفت داشته است. علاوه بر این، نمایشگرها از رفرش ریت ۹۰ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - هرتز پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر سرعین استان اردبیل - می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone