🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  4. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14224.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل ۶ قابلیت جدید برای سیستم عامل اندروید معرفی کرد

گوگل به بروزرسانی سیستم عامل اندروید اهمیت ویژه‌ای نشان می‌دهد تا بیش از ۳ میلیارد دستگاه فعال اندرویدی در سراسر جهان بتوانند از ویژگی‌های جدید آن بهره‌مند شوند. تابستان امسال این سیستم عامل با ویژگی‌های ...

گوگل به بروزرسانی سیستم عامل اندروید اهمیت ویژه‌ای نشان می‌دهد تا بیش از ۳ میلیارد دستگاه فعال اندرویدی در سراسر جهان بتوانند از ویژگی‌های جدید آن بهره‌مند شوند. تابستان امسال این سیستم - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - عامل با ویژگی‌های جدیدی آپدیت خواهد شد.

از سال گذشته، گوگل روی توسعه بزرگترین شبکه تشخیص زلزله در سطح جهان با استفاده از فناوری‌های داخلی دستگاه‌های اندرویدی کار می‌‌کند. با استفاده از این سیستم رایگان، کاربران می‌توانند چند ثانیه قبل از وقوع زلزله، هشدارهایی را دریافت کنند.

گوگل اخیرا این سیستم را در نیوزلند و یونان راه‌اندازی کرده و قصد دارد بزودی آن را در ترکیه، فیلیپین، قزاقستان، جمهوری قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان معرفی کند.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان

۲- امکان ستاره‌دار کردن موارد مهم در اپلیکیشن Messages

باتوجه به حجم پیام‌ها، گاهی برخی اطلاعات در انبوهی از پیام‌ها از دست می‌روند. اما به نظر می‌رسد گوگل - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - برای حل این مشکل امکان ستاره دار کردن پیام‌ها را در برنامه Messages در اختیار کاربران قرار - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - می‌دهد تا دیگر نیازی به جستجوی پیام‌ها نباشد. فقط کافیست کاربران روی پیام مورد نظر ضربه بزنند تا علامت ستاره نمایان شود.

۳- تجربه کاربری بهتر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - با استیکر Emoji Kitchen در جی‌بورد

گوگل پیشتر استیکر Emoji Kitchen را اضافه کرده بود تا کاربران با سرعت بیشتری بتوانند استیکرهای مورد نظر خود را برای مخاطب ارسال کنند. در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - بروزرسانی جدید، در حین تایپ کردن موضوع ایموجی، پیشنهادهای متنی به کاربر داده می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند برخی ایموجی‌ها را با یکدیگر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - ترکیب کرده و ایموجی جدیدی در اختیار داشته باشند.

تمامی کاربران جی‌بورد در زبان‌های انگلیسی،‌ اسپانیایی و پرتغالی در دستگاه‌های مجهز به نسخه اندروید ۶ و بالاتر از تابستان می‌توانند از قابلیت پیشنهاد‌های متنی Emoji Kitchen استفاده کنند.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان

۴- دسترسی به اپ‌های مورد علاقه با دستیار صوتی

این امکان برای کاربران فراهم خواهد شد تا اپ‌های مورد علاقه خود را فقط از طریق صدای خود جستجو و اجرا کنند. دستیار صوتی با شنیدن صدای کاربر، فرمان‌های صوتی را اجرا می‌کند.

۵- ارتقا - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - قابلیت‌های Voice Access

گوگل برای رفاه افراد دارای معلولیت حرکتی، قابلیت Voice Access را معرفی کرده بود تا آنها بتوانند از طریق صدای خود دسترسی سریع‌تری به برنامه‌ها داشته باشند. اکنون این قابلیت به سیستم تشخیص نگاه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - نیز مجهز شده که در نسخه بتای آن،‌ کاربران می‌توانند از Voice Access بخواهند تنها وقتی که به صفحه نگاه می‌کنند، فعال شود.

به علاوه، Voice Access از نظر سیستم رمز عبور برای ورود نیز پیشرفته‌تر شده است. زمانی که یک قسمت از رمز عبور را تشخیص می‌دهد، به کاربر این امکان را - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - می‌دهد که حروف، اعداد و نمادها را وارد کند و سرعت عمل کاربر بیشتر می‌شود.

۶- امکان شخصی سازی و تجربه‌های جدیدتر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - در اندروید Auto

در بروزرسانی جدید، کاربران اندروید - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - Auto می‌توانند تجربه کاربری بهتر و آسان‌تری را تجربه کنند و حتی تنظیمات شخصی‌سازی شده‌ای را - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - در اختیار داشته باشند. - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر هرسین استان کردستان - کار کردن با اپ‌های شارژ و پارکینگ از قبل ساده‌تر می‌شود و دسترسی کاربران به پیام‌‌رسان‌های مختلف نیز بهبود پیدا می‌‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کوکبه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ تعمیرگاه شما دور و بر شهرک امام خمینی هرسین هم برای ظرفشویی زیمنس تعمیرکار داره
پاسخ: بله در شهرک امام خمینی شهر هرسین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone