🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14254.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل روی روش جدیدی برای دسته‌بندی رنگ پوست بدون سوگیری کار می‌کند

گوگل اخیرا اعلام کرده که در حال توسعه روش استاندارد جدیدی برای دسته‌بندی رنگ پوست کاربران است تا به سوگیری متدهای موجود پایان داده و از تبعیض علیه افراد رنگین پوست جلوگیری کند. به گزارش ...

گوگل اخیرا اعلام کرده که در حال توسعه روش استاندارد جدیدی برای دسته‌بندی رنگ پوست کاربران است تا به سوگیری متدهای موجود پایان داده و از تبعیض علیه افراد رنگین پوست جلوگیری کند.

به گزارش رویترز، در حال حاضر مقیاس استانداردی به نام «مقیاس فیتزپاتریک» وجود دارد که رنگ پوست را بر اساس ۶ دسته طبقه‌بندی می‌کند. شرکت‌های فناوری هم در حال حاضر از همین مقیاس برای دسته‌بندی افراد و طراحی محصولات خود از جمله سیستم‌های تشخیص چهره یا حسگرهای ضربان قلب ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنند.

منتقدان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌گویند مقیاس فیتزپاتریک که شامل چهار دسته‌بندی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - برای رنگ پوست سفید و دو دسته‌بندی سیاه و قهوه‌ای است، تنوع نژادی افراد رنگین پوست را نادیده می‌گیرد. حالا گوگل اعلام کرده که در سکوت خبری مشغول کار روی سیستم جدیدی برای طبقه‌بندی رنگ پوست بوده است:

«ما در حال کار روی روش‌های جایگزین و جامع‌تری هستیم که می‌تواند در توسعه محصولاتمان مفید باشد. در این راه با متخصصان علمی، پزشکی و گروه‌هایی که با جوامع رنگین پوست در ارتباط هستند، همکاری می‌کنیم.»

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل

شرکت‌ها می‌دانند که محصولاتشان ممکن است برای گروه‌هایی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - که اطلاعات کافی درباره آن‌ها در دسترس نیست، درست عمل نکنند. نگرانی درباره مقیاس - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - فیتزپاتریک آن‌جا اتفاق می‌افتد که محدودیت طیف پوست‌های تیره منجر به تولید فناوری‌هایی شود که مثلا برای پوست‌های طلایی-قهوه‌ای مناسب باشد اما برای پوست‌های قرمز-قهوه‌ای جواب ندهد.

در سال ۲۰۱۸ در مطالعه‌ای مشخص شد که سیستم‌های تشخیص چهره اغلب - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - جنسیت افراد تیره پوست را اشتباه تشخیص می‌دهند. در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - ماه آوریل امسال، محققان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - فیسبوک ضمن آزمایش هوش مصنوعی برای تشخیص ویدیوهای دیپ‌فیک اعلام کردند که مقیاس فیتزپاتریک به‌وضوح - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - نمی‌تواند تنوع موجود در رنگ پوست‌های قهوه‌ای و سیاه را پوشش دهد. فیسبوک هم در نهایت گفت که برای استفاده از متدهای جدید آمادگی دارد.

کارشناسان دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو پارسال در مقاله‌ای اعلام کردند که مقیاس فیتزپاتریک می‌تواند در خوانش ضربان قلب در ساعت‌های هوشمند اشتباه کند و به افراد اطمینان کاذب دهد. اپل در واکنش به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - این مقاله گفته بود که مقیاس فیتزپاتریک یکی از روش‌های آزمایش ضربان قلب - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر اردبیل استان اردبیل - آن‌هاست و این شرکت با متدهای دیگری قابلیت‌های ساعت خود را امتحان می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone