🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  2. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  3. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14229.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

بریتانیا انحصار دوگانه اپل و گوگل در بازار اکوسیستم‌های موبایل را بررسی می‌کند

سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) امروز اعلام کرد که تحقیقاتی را در زمینه انحصار دوگانه اپل و گوگل در حوزه اکوسیستم‌های موبایل آغاز می‌کند. این خبر در شرایطی اعلام می‌شود که ژاپن هم اخیرا ...

سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) امروز اعلام کرد که تحقیقاتی را در زمینه انحصار دوگانه اپل و گوگل در حوزه اکوسیستم‌های موبایل آغاز می‌کند. این خبر در شرایطی اعلام می‌شود که ژاپن هم اخیرا از آغاز تحقیقات مشابهی خبر داده است.

سازمان رقابت و بازار بریتانیا قرار است نگاهی دقیق‌تر به انحصار دوگانه اپل - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان - و گوگل بر بازار سیستم عامل‌ها، اپ استورها و مرورگرهای وب - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان - داشته باشد. این دو شرکت با iOS و اندروید، اپ استور و پلی استور و سافاری و کروم حضور پررنگی در هر سه حوزه یاد شده دارند.

CMA می‌گوید اکوسیستم‌های موبایل دروازه‌ای هستند که دسترسی کاربران را به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان - مجموعه گسترده‌ای از محصولات، محتواها و خدمات فراهم می‌کنند. بر همین اساس، تحقیقات بریتانیا احتمالا بر دامنه وسیعی از خدمات و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان - محصولات تمرکز خواهد کرد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان

سازمان رقابت و بازار بریتانیا می‌گوید مصرف‌کنندگان ممکن است در اثر این انحصار دوگانه متضرر شده باشند. این انحصار می‌تواند نوآوری را تقلیل داده و باعث شود کاربران هزینه بیشتری بابت محصولات و خدمات بپردازند. تحقیقات CMA به اثرات ناشی از احاطه این دو شرکت بر بازار و کسب و کار سایر شرکت‌ها، توسعه‌دهندگان و سرویس‌های تبلیغاتی هم توجه خواهد کرد.

سازمان رقابت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان - و بازار بریتانیا پیش‌تر تحقیق در زمینه قوانین اپ استور اپل را آغاز کرده بود، ولی این تحقیقات که به بحث اکوسیستم‌های موبایلی می‌پردازد، گسترده‌تر خواهد بود. تحقیقات این سازمان می‌تواند پیشنهادهایی را به دولت یا سایر نهادهای وابسته ارائه کرده و دستورالعمل‌هایی را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان - به شرکت‌ها اعلام کند.

دولت بریتانیا همچنین در حال تشکیل سازمانی ویژه برای نظارت بر رقابت در حوزه بازارهای دیجیتال است و اسم آن را «واحد بازارهای دیجیتال» - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان - خواهد گذاشت. دیروز در گزارش مشابهی اعلام شد که ژاپن هم تحقیقاتی را در همین زمینه آغاز کرده تا به مسئله انحصار دوگانه اپل و گوگل در این کشور بپردازد. این تحقیقات می‌تواند به وضع قوانین سخت‌گیرانه‌تر بر علیه رفتارهای انحصارطلبانه منجر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر لاهیجان استان گیلان - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone