🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  2. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  3. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  4. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  5. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14227.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات جدیدی از نسل آینده گوشی تاشو شیائومی افشا شد

براساس اطلاعات فاش شده از سوی یکی از منابع آگاه، ظاهرا گوشی تاشو بعدی شیائومی با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و طراحی مشابه می میکس فولد پاییز امسال از راه می‌رسد شیائومی ...

براساس اطلاعات فاش شده از سوی یکی از منابع آگاه، ظاهرا گوشی تاشو - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسالم استان گیلان - بعدی شیائومی با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و طراحی مشابه می میکس فولد پاییز امسال از راه می‌رسد

شیائومی گوشی «می میکس فولد» را فروردین‌ ماه به عنوان اولین گوشی تاشو خود معرفی کرد. به نظر می‌رسد اواخر سال جاری میلادی باید منتظر نسل جدید گوشی تاشو چینی‌ها باشیم. یکی از منابع آگاه پیش از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسالم استان گیلان - فرارسیدن موعد رونمایی برخی مشخصات این موبایل را به اشتراک گذاشته است.

به گفته یکی از منابع آگاه بازار به نام «Digital Chat Station»، به نظر می‌رسد نسل جدید گوشی تاشو شیائومی از نظر طراحی شباهت زیادی به می میکس فولد داشته باشد و از طراحی تاشو به سمت داخل بهره خواهد برد.

همچنین انتظار می‌رود موبایل جدید با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در دسترس کاربران قرار بگیرد. با توجه به اینکه شاید موبایل تاشو - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسالم استان گیلان - جدید شیائومی قبل از معرفی تراشه بعدی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسالم استان گیلان - کوالکام رونمایی شود، این احتمال وجود دارد که شیائومی موبایل جدیدش را با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی کند. در این صورت، گوشی تاشو چینی‌ها فاقد اسنپدراگون ۸۸۸ پرو یا پلاس خواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسالم استان گیلان

پیشتر برخی منابع آگاه خبرهایی در مورد رونمایی از موبایل تاشو با دوربین سلفی زیر نمایشگر منتشر کرده بودند. همچنین به نظر می‌رسد نمایشگر داخلی موبایل تاشو چینی‌ها از نرخ تازه سازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز بهره ببرد که بالاتر از صفحه نمایش داخلی می میکس فولد با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. اما ممکن است نرخ - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسالم استان گیلان - تازه سازی نمایشگر بیرونی ۹۰ هرتز باشد.

به نظر می‌رسد نمایشگر داخلی توسط سامسونگ و نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسالم استان گیلان - کوچکتر بیرونی توسط Visionox تامین شود. هنوز اطلاعات زیادی در مورد سایر مشخصات - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسالم استان گیلان - موبایل تاشو یعدی شیائومی منتشر نشده و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسالم استان گیلان - باید دید در نهایت چینی‌ها قصد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر اسالم استان گیلان - دارند تاشوی جدید خود را با چه مشخصاتی اعم از دوربین، ظرفیت حافظه و رم و همچنین نسخه رابط کاربری در دسترس کاربران قرار دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تارادخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم مرکز شما آیا دور و بر ناورود اسالم سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در ناورود شهر اسالم خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone