🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  2. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  3. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14238.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ویندوز ۱۱ نسبت به ویندوز ۱۰ عملکرد سیستم را بطور چشمگیری بهبود می‌دهد [تماشا کنید]

مایکروسافت آخر همین هفته ویندوز ۱۱ را رسما معرفی می‌کند، اما چند روز پیش بیلد آن به اینترنت راه پیدا کرد و از طراحی و ویژگی‌هایش اطلاع داریم. حالا ویدیویی از مقایسه بنچمارک‌های ویندوز ۱۱ ...

مایکروسافت آخر همین هفته ویندوز ۱۱ را رسما - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان - معرفی می‌کند، اما چند روز پیش بیلد آن به اینترنت راه پیدا کرد و از طراحی و ویژگی‌هایش اطلاع داریم. حالا ویدیویی از مقایسه بنچمارک‌های ویندوز ۱۱ با ویندوز ۱۰ منتشر شده که از بهبود چشمگیری خبر می‌دهد.

یک کانال یوتیوب به نام « Ben Anonymous» ادعا کرده که بیلد رسمی ویندوز ۱۱ را از مایکروسافت دریافت کرده و عملکرد سیستمش را با استفاده از آن مورد بررسی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان - قرار داده است. البته در این ویدیو، تفاوت‌هایی میان بیلد مورد استفاده توسط این یوتیوبر و بیلد افشا شده هم به چشم می‌خورد.

لپ‌تاپ موجود در این ویدیو به پردازنده اینتل Core i7-10875H و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 2070 Super مجهز شده است.

اولین بهبود مربوط به زمان بوت سیستم می‌شود. در حالی که سیستم با ویندوز ۱۰ در ۱۶ ثانیه بوت می‌شود، در ویندوز ۱۱ این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش می‌یابد. همین کاهش ۳ ثانیه‌ای بهبود کلی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان - عملکرد در سیستم عامل جدید مایکروسافت را نوید می‌دهد.

یکی از بنچمارک‌های این ویدیو، Time Spy در 3DMark است که از ۶,۸۷۲ در - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان - ویندوز ۱۰ به ۷,۶۱۳ در سیستم عامل جدید افزایش می‌یابد. این افزایش امتیاز - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان - مربوط به CPU و GPU می‌شود. در بخش GPU امتیاز از ۶,۹۲۷ به ۷,۴۲۶ و در بخش CPU از ۶,۵۷۳ به ۸,۸۸۶ افزایش پیدا - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان - می‌کند.

در بنچمارک CrystalDiskMark هم با افزایش عملکرد روبه‌رو هستیم، البته با توجه به - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان - ظرفیت حافظه این امتیاز می‌تواند تغییر کند.

در نهایت این کانال یوتیوب به سراغ گیک‌بنچ رفته که در این بنچمارک هم شاهد افزایش قابل توجه عملکرد هستیم. در ویندوز ۱۰ این سیستم توانسته در بخش تک‌ هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱,۱۳۸ و ۶,۲۸۴ را بدست آورد که در ویندوز ۱۱ به ترتیب به ۱,۲۵۱ و ۷,۴۴۴ افزایش یافته است.

همانطور که بالاتر گفتیم، این امتیازها مربوط به بیلد رسمی ویندوز ۱۱ می‌شوند و ارتباطی با بیلد افشا شده ندارند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که در این تست، تمام برنامه‌های پیش فرض ایسوس حذف شده‌اند و همه چیز با سیستم عامل کنترل می‌شود، بنابراین سرعت فن‌ها متفاوت از حالت عادی است و هرچقدر CPU و GPU خنک‌تر باقی بمانند، می‌توانند عملکرد بهتری از خودشان نشان دهند.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان

با این وجود طبق این ویدیو، دما در دو سیستم عامل تفاوت چندانی با یکدیگر نداشتند و حتی برای مثال در بنچمارک 3DMark با دمای بالاتری هم روبه‌رو - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان - هستیم. - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان - هرچند در این زمان، فن‌ها پیوسته‌تر و با سرعت بالاتری عمل می‌کردند.

در نهایت باید منتظر معرفی و انتشار رسمی ویندوز - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان - ۱۱ بمانیم تا ببینیم جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت چه عملکردی از خودش - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان - نشان می‌دهد. اگر عملکردش مشابه ویدیوی اخیر باشد، کاربران فقط با ارتقای سیستم عامل می‌توانند تجربه بهتری از کامپیوترشان داشته باشند. اگر می‌خواهید هم اکنون ویندوز ۱۱ را روی سیستم خود تجربه کنید، می‌توانید آموزش نصب نسخه غیررسمی‌اش را - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر اردستان استان اصفهان - در دیجیاتو بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone