🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  2. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14237.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

بانک مرکزی در برابر لندتک‌ها؛ حذف مسئله به جای رگولاتوری؟

بانک مرکزی در نامه‌ای خطاب به شرکت‌های لیزینگ فعال در کشور، از آنان خواسته که همکاری خود با لندتک‌ها را قطع کنند. بانک مرکزی دلایل این قطع همکاری را جذب منابع از عموم مردم به ...

بانک مرکزی در نامه‌ای خطاب به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - شرکت‌های لیزینگ فعال در کشور، از آنان خواسته که همکاری خود با لندتک‌ها را قطع کنند. بانک مرکزی دلایل این قطع همکاری را جذب منابع از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - عموم مردم به صورت غیرمجاز و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - مداخله در نظام پولی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - و بانکی کشور توصیف کرده است؛ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - ادعایی که مشخصا لندتک‌ها و فعالین در اکوسیستم فین‌تک با آن مخالفند.

در ادامه نامه آمده که اگر صاحبان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - بعضی شرکت‌های لیزینگ، تا کنون با لندتک‌ها همکاری داشته‌اند شریک فعالیت غیر مجاز آن‌ها بوده و قوانین مبارزه با پولشویی را زیر پا گذاشته‌اند. با این حساب از تاریخ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - ابلاغ نامه، ضرورت دارد که کلیه شرکت‌های لیزینگ همکاری خود با لندتک‌ها را به طور کامل - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - متوقف کنند.

«مهدی عبادی» فعال و دبیر سابق انجمن فین‌تک در رابطه با این نامه به دیجیاتو می‌گوید که در ابتدای کار، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - پیشنهاد همکاری شرکت‌های لیزینگ با لندتک‌ها از سوی خود بانک مرکزی ارائه شده بوده اما حالا با اعمال ممنوعیت نظر این نهاد کاملا از مواضع قبلی خود برگشته است:

«مدتی پیش دفتر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - لندو به عنوان تنها بازیگر حوزه لندتک‌ها توسط معاونت نظارت بانک مرکزی و به دلیل تأمین منابع مالی از افراد پلمپ شد. بانک مرکزی اعتقاد داشت که این موضوع مصداق سپرده‌پذیری است و ما در انجمن فین‌تک تلاش داشتیم بانک مرکزی را متقاعد کنیم که این موضوع درست نیست، ولی متأسفانه در این کار موفق - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - نشدیم. بعد از جلساتی بانک مرکزی پیشنهاد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - کرد که به جای تأمین منابع از افراد، لندتک‌ها به سراغ لیزینگ‌ها و بانک‌ها بروند و انجمن فین‌تک در راستای همین موضوع، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - در اسفند 98 سند فعالیتی برای لندتک‌ها تنظیم و به بانک مرکزی ارائه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - کرد که متأسفانه تا امروز هیچ پاسخی از آن نگرفته‌ایم و حالا شاهد نامه ممنوعیت همکاری لندتک‌ها با لیزینگ‌ها هستیم، و این در حالیست که پیشنهاد همکاری با لیزینگ‌ها را خود بانک مرکزی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - ارائه کرده بود.»

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان

عبادی در مورد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - ادعای مطرح شده در نامه مبنی بر اخلال لندتک‌ها در نظام بانکی و پولی کشور می‌گوید که این ادعا، طبیعتا ادعای غلطی است چرا که اخلال در نظام بانکی و پولی کشور تعاریف مشخصی دارد و در اثر پولشویی و خلق پول اتفاق می‌افتد، و اصلا در مورد لندتک‌ها صادق نیست: - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - «بحث بانک - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - مرکزی تأمین منابع پولی از افراد است که از سال 98 دیگر در لندتک‌ها انجام نمی‌شود. پس در حال حاضر ادعای بانک مرکزی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - ادعای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - صد در صد غلطی است.»

در حال حاضر این عقیده وجود دارد که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - اعمال ممنوعیت از سوی بانک مرکزی می‌تواند به این دلیل باشد که لندتک‌ها رفته رفته در حال تبدیل شدن به رقیب بانک‌ها هستند و میل مردم به گرفتن وام‌های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - بانکی را کاهش داده‌اند. عبادی اما با این موضوع مخالف است و نظر دیگری دارد:

«اگر مردم از گرفتن وام‌های خرد بی‌نیاز شوند، این از نظر من اتفاق مثبتی است چرا که این وام‌ها برای بانک‌ها ضررده هستند. بانک مرکزی به دلیل بدنه کارشناسی ضعیفی که دارد، عملا ترجیح می‌دهد به جای رگولاتوری وضعیت لندتک‌ها برای رفع مشکل، صورت مسئله را پاک کند و در این راه منافع اجتماعی و رفاهی مردم را اصلا در نظر نمی‌گیرد. بانک مرکزی بیشتر دغدغه نظارتی دارد و به وظایف توسعه‌اش نمی‌پردازد.»

در همین رابطه «امیر حق رنجبر» مدیر عامل شرکت لندو نیز می‌گوید که نامه بانک مرکزی، منطق درستی ندارد و آن‌ها در فعالیت‌هایشان هیچ کاری انجام نمی‌دهند که مصداق اخلال در نظام پولی کشور تلقی شود. حق رنجبر در همین زمینه به دیجیاتو گفت:

«این نامه منطق درستی ندارد چرا که پیشنهاد همکاری با بانک‌ها و لیزینگ‌ها از سوی خود بانک مرکزی به ما ارائه شده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - بود. ضمنا ما در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - کارمان هیچ تخلفی هم انجام نمی‌دهیم چرا که در هر صورت شرکت لیزینگ دارد به مشتری‌هایش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - وام می‌دهد. کاری که ما انجام می‌دهیم این است که با آنلاین کردن پروسه گرفتن وام از لیزینگ، زحمت کاربران را برای مراجعه حضوری کم می‌کنیم و خودمان تأمین‌کننده مالی نیستیم.»

حق رنجبر در ادامه می‌گوید که دلیل اتفاق افتادن این موضوع، کم‌کاری از سوی بانک مرکزی بوده و اقدامات لازم برای حمایت از لندتک‌های فعال در کشور از سوی این نهاد انجام نگرفته است: 

«مسئول این موضوع معاونت فناوری‌های نوین بانک مرکزی آقای دکتر محرمیان است. به نظرم ایشان باید کمی فعال‌تر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - باشند و موضوع را پیگیری کنند و اجازه ندهند که چنین اتفاقی برای لندتک‌ها بیفتد. ایشان تا حالا با ما جلسات زیادی داشته‌اند و حوزه را به خوبی می‌شناسند و درک می‌کنند، اما متأسفانه در پیگیری اوضاع فعال نیستند.» 

حق رنجبر در ادامه از معاونت نظارت بانک مرکزی و برخوردهای سلبی اش انتقاد می‌کند و می‌گوید که انتظار داریم - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تاکستان استان زنجان - معاونت فناوری‌های نوین بانک مرکزی در این راه حمایت بیشتری از ما داشته باشند.

او همچنین می‌گوید که این نامه، باعث توقف کار آن‌ها نخواهد شد و لندو این مسئله را از طریق انجمن فین‌تک و نظام صنفی رایانه‌ای پیگیری خواهد کرد. با این وجود باید منتظر ماند و دید که اوضاع در ادامه به چه صورت پیش خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone