🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  3. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  4. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  5. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14249.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اتاق‌های گفتگوی صوتی و قابلیت استریم پادکست بالاخره به فیسبوک اضافه شدند

فیسبوک بالاخره قابلیت اتاق‌های صوتی را به پلتفرم خود اضافه کرد. به دنبال موفقیت کلاب‌هاوس، پلتفرم‌های مختلفی به دنبال افزودن اتاق‌های گفتگوی صوتی بودند و حالا فیسبوک هم این امکان را در کنار قابلیت استریم ...

فیسبوک بالاخره قابلیت اتاق‌های صوتی را به پلتفرم خود اضافه کرد. به دنبال موفقیت کلاب‌هاوس، پلتفرم‌های مختلفی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - به دنبال افزودن اتاق‌های گفتگوی صوتی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - بودند و حالا فیسبوک هم این امکان را در کنار قابلیت استریم پادکست برای کاربران خود عرضه کرده است.

در فیسبوک هم درست مثل کلاب‌هاوس هر کاربر می‌تواند اتاق صوتی ساخته و به مخاطبان خود اجازه صحبت دهد. این ویژگی ظاهرا اهمیت بسیار زیادی برای فیسبوک داشته چون این قابلیت حالا در بالای News Feed و حتی بالاتر از استوری‌ها دیده می‌شود. قابلیت اتاق‌های صوتی فیسبوک با در نظر گرفتن محتواسازان طراحی شده و امکاناتی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - مثل خریدن ستاره را فراهم می‌کند تا اینفلوئنسرها بتوانند از این اتاق‌ها درآمدزایی داشته باشند.

گفتنی است که فیسبوک در ابتدا قابلیت ساخت اتاق را فقط در اختیار چهره‌های سرشناس آمریکا قرار می‌دهد. ولی همه کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند به این اتاق‌ها ملحق شده و به گفتگوها گوش کنند یا در صورتی میزبان اجازه دهد با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - بقیه گفتگو کنند.

اتاق‌های صوتی در گروه‌های فیسبوک هم ظاهر می‌شود. مدیران گروه می‌توانند - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - قابلیت‌های استریم صوتی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - را فعال کنند و در آن‌جا حتی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - به کسانی که اکانت تایید شده ندارند یا چهره سرشناس نیستند، اجازه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - صحبت دهند. فیسبوک می‌گوید این ویژگی هم ابتدا برای شماری از گروه‌های منتخب فعال می‌شود، اما در ادامه در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان

این غول دنیای شبکه‌های اجتماعی علاوه بر اتاق‌های گفتگو، قابلیت استریم پادکست را هم - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - به پلتفرم خود اضافه کرده است. این اپلیکیشن در جدیدترین به‌روزرسانی خود به کاربران اجازه می‌دهد تا در حین گشت و گذار در فیسبوک، پادکست گوش کنند. در حال حاضر فقط شمار محدودی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - از پادکست‌ها در فیسبوک در دسترس‌ هستند اما این تعداد قرار است در طول هفته‌های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - آتی بیشتر شود.

فیسبوک با قابلیت اتاق‌های گفتگوی صوتی به جدیدترین پلتفرمی تبدیل می‌شود که با الهام - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - از ایده کلاب‌هاوس به سمت قالب صوتی پیش می‌رود. پیش‌تر، تلگرام، توییتر و اسپاتیفای هم قابلیت‌های مشابهی را در این زمینه معرفی کرده بودند.

- تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلگرم نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام حالتون خوبه؟ تعمیرچی بالابلوک کردکوی تعمیر ظرفشویی میدیا انجام میده.
پاسخ: بله در بالابلوک شهر کردکوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone