🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  2. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14242.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

این ربات تویوتا هنگام تمیز کردن خانه، از خودش ویدیوی سلفی می‌گیرد [تماشا کنید]

ربات‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیر داشته‌اند. حالا تویوتا توانسته یک ربات را به گونه‌ای آموزش دهد که در هنگام تمیز کردن خانه، از خودش ویدیوی سلفی هم بگیرد. شرکت‌های مختلفی روی ربات‌ها کار می‌کنند ...

ربات‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیر داشته‌اند. حالا تویوتا توانسته یک ربات را به گونه‌ای آموزش دهد که در هنگام تمیز کردن خانه، از خودش ویدیوی سلفی هم بگیرد.

شرکت‌های مختلفی روی ربات‌ها کار می‌کنند و می‌خواهند هرچه زودتر بر مشکلاتی که این صنعت با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، غلبه کنند. حالا تویوتا ویدیویی از یک ربات منتشر کرده که - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - می‌تواند هم سطوح - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - را تمیز کند و هم از خودش ویدیوی سلفی بگیرد.

به گفته تویوتا، اکثر ربات‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که بتوانند به اشیا مقابلشان واکنش - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - نشان دهند. ربات‌ها همچنین اکثرا نمی‌توانند میان اشیاء واقعی و انعکاس آن‌ها تفاوت قائل شوند. برای مثال برخی مواقع ربات‌ها نمی‌توانند در مقابله با لیوان‌ها یا تسترهای براق به درستی کار کنند.

حالا تویوتا می‌گوید توانسته با توسعه یک روش آموزش جدید، بر چنین مشکلی غلبه کند. - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - این تکنیک به ربات‌ها اجازه می‌دهد که هندسه سه بعدی صحنه را درک کنند و همچنین اشیاء و سطوح را هم تشخیص دهند.

در ویدیوی منتشر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - شده از سوی تویوتا، ربات این کمپانی ژاپنی هندسه سه‌بعدی المان‌های مختلف در خانه را مشاهده می‌کند و می‌تواند تمام - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - سطوح قابل تمیز کردن خانه مانند میزها را تشخیص دهد. این ربات همچنین قادر به شناسایی شیشه‌های شفاف است و می‌تواند آن‌ها را جابه‌جا - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - کند.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان

معاون ریاست بخش رباتیک «TRI»، «مکس باجراچاریا» آموزش ربات‌ها برای خانه‌ها را کاری چالش‌برانگیز عنوان کرده:

«آموزش ربات‌ها برای درک نحوه کار در محیط خانگی چالش‌های مخصوص به خودش را دارد، چرا که در خانه با تنوع و پیچیدگی زیادی روبه‌رو هستیم و حتی وظایف کوچک هم می‌توانند به یک چالش بزرگ تبدیل شوند.»

تیم باجراچاریا می‌خواهد توانایی‌های ربات‌ها را به گونه‌ای بهبود دهند که بتوانند به انسان‌ها کمک کنند و توانایی‌های ما را تقویت کنند. برای مثال ربات‌های این تیم می‌خواهند به افراد مسن کمک کنند. حالا دستاورد اخیر تویوتا می‌تواند چنین هدفی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر فریمان استان خراسان - را دست‌یافتنی‌تر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کبیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ آیا اطراف منازل مسکونی مناظق برق فریمان تعمیرات دارید
پاسخ: بله در منازل مسکونی مناظق برق شهر فریمان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر تناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر شرکت شما شهید رجایی فریمان برای ظرفشویی زیمنس تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در شهید رجایی شهر فریمان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone