🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  2. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  3. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17802.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نماینده مجلس: فیلترینگ پیام‌رسان‌های خارجی باعث رشد مدل‌های بومی نمی‌شود

«مجتبی رضاخواه» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح کاربردی شبکه ملی اطلاعات با نام کامل «حمایت از توسعه و رقابت‌پذیری پلتفرم های ارائه دهنده خدمات پایه و کاربردی شبکه ملی ...

«مجتبی رضاخواه» نماینده مردم تهران در مجلس شورای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - اسلامی با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - اشاره به طرح کاربردی شبکه ملی اطلاعات با نام کامل «حمایت از توسعه و رقابت‌پذیری پلتفرم های ارائه دهنده خدمات پایه و کاربردی شبکه ملی اطلاعات» که هفته گذشته - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - توسط خود او در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد، اعلام کرده که قانون جرایم رایانه‌ای که سال ۸۸ تصویب شده «قانون جامعی نبوده» و برای حمایت از کسب و کارهای بومی ظرفیت لازم را ندارد. او در گفتگو با دیجیاتو تاکید دارد که فیلترینگ پیام‌رسان‌های خارجی نمی‌تواند باعث رشد مدل‌های بومی شود و باید تدبیر قوی‌تری برای تحقق این مساله اندیشید.

«مجتبی رضاخواه» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد که طرح پیشنهادی اخیر در درجه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - اول برای حمایت از پلتفرم‌های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - پایه و کاربردی شبکه ملی اطلاعات است و نباید موضوع فقط محدود به پیام‌رسان‌ها باشد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران

او باور دارد که فیلترینگ، کاربران را در مقابل پلتفرم‌های داخلی قرار می‌دهد. رضاخواه با مخالفت با «فیلترینگ سلیقه‌ای» تاکید کرد که باید حمایت‌های قانونی از پلتفرم‌های داخلی انجام شود اما نباید این حمایت به شکلی باشد که مدل‌های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - خارجی فیلتر شوند بلکه باید یک فضای رقابتی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - سالم به وجود بیاید. به باور رضا خواه حاکمیت باید بتواند یک تضمین برای فضای رقابتی بین پلتفرم‌های پرکاربرد خارجی با نمونه‌های داخلی ایجاد کند و یک «حمایت هوشمندانه» از آنها انجام دهد. نایب رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان باور دارد که فیلترینگ خارجی‌ها به هیچ وجه باعث رشد مدل‌های داخلی نمی‌شود.

رضاخواه می‌گوید که نباید با اعمال اقداماتی چون فیلترینگ پیام‌رسان‌ها و پلتفرم‌های خارجی، کاربران را نسبت به پلتفرم‌های داخلی بی‌اعتماد ساخت چرا که آنها با این فیلترینگ‌ها، در مقابل مدل‌های بومی درمی‌آیند و احساس خوبی به این مساله ندارند:

«آنچه باید در اولویت باشد توسعه اقتصاد دیجیتال با استفاده حداکثری از توان شرکت های دانش بنیان داخلی است و نگاه سلبی و صرفاً مبتنی بر چالش های فرهنگی و در نظر نگرفتن ابعاد اقتصادی وابستگی زندگی روزمره مردم به پلتفرم های پرکاربرد، ما را به جایی نمی رساند.»

به باور رضا حتی برخی سوء برداشتهای بی ضابطه از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - قوانین فعلی باعث فیلترینگ خود کسب و کارها و ضربه به آنها شده است.

او که به عنوان طراح طرح کاربردی شبکه ملی اطلاعات شناخته می‌شود و چندی پیش خبر انتشار آن را نیز در صفحه توییتر شخصی منتشر کرده بود، از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - جمله مخالفین «طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» بود که چندی پیش توسط برخی از نمایندگان مجلس ارائه شد. رضاخواه در گفتگوی خود با دیجیاتو تاکید کرده بود که این طرح با فیلترینگ شبکه‌های خارجی باعث می‌شود که مردم در برابر مدل‌های بومی قرار بگیرند. او همچنین گفته بود که این طرح یک بازبینی کامل نیاز دارد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات مجلس در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که «کارشناسان و مسئولان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - مختلف به ویژه دبیر شورای عالی فضای مجازی بارها از نبود ضمانت اجرایی برای مصوبات این شورا و وجود نهادهای موازی در تصمیم گیری صحبت کرده که در این طرح در بخش پلتفرم های پایه و کاربردی شبکه ملی ضمانت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر بهشهر استان مازندران - اجرای قانونی برای تصمیمات و سیاست‌ها دیده شده است.»

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه باید صدای نمایندگان بخش خصوصی هم در نحوه اجرای سیاست ها و مقررات گذاری شنیده شود، گفت: «اهمیت این مساله در پلتفرم های فضای مجازی که اصولا مبتنی بر شرکت های دانش بنیان و خلاق هستند مضاعف است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone