🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  3. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  5. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17808.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سافت بانک در آستانه فروش ARM به انویدیا با قیمت ۴۰ میلیارد دلار

سافت بانک طی چند روز آینده شرکت ARM را با مبلغی بالاتر از ۴۰ میلیارد دلار به انویدیا واگذار خواهد کرد. شایعات درباره این معامله از چندین ماه پیش در اینترنت منتشر شده بود و اکثر ...

سافت بانک طی چند روز آینده شرکت ARM را با مبلغی بالاتر از ۴۰ میلیارد دلار به انویدیا واگذار خواهد کرد.

شایعات درباره این معامله از چندین ماه پیش در اینترنت منتشر شده بود و اکثر آن‌ها به این موضوع اشاره داشتند که تنها انویدیا به عنوان خریدار ARM با سافت بانک در حال مذاکره جدی است. در صورتی که این معامله انجام شود، با یکی از بزرگترین قراردادها در دنیای - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - چیپ‌سازی مواجه خواهیم شد - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - که به احتمال زیاد مورد بررسی دقیق مقامات قرار می‌گیرد.

وال استریت ژورنال در گزارش خود از مذاکرات این دو کمپانی در چند هفته پیش پشت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - درهای بسته خبر داده است. سافت در سال ۲۰۱۶ با پرداخت مبلغ ۳۱ میلیارد دلار شرکت ARM را خریداری کرد. طراحی تراشه این کمپانی در پردازنده‌های کمپانی‌های مختلف مانند اپل، سامسونگ و کوالکام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان

از زمان خرید ARM توسط سافت بانک، ارزش این کمپانی افزایش یافته و انتظار می‌رود - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - در آینده نیز چنین روندی ادامه داشته باشد، - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - چرا که مایکروسافت تبلت سرفیس همراه با پردازنده ARM روانه بازار کرده و همچنین نسخه‌ای از ویندوز برای این نوع پردازنده‌ها توسعه داده است. علاوه بر این کمپانی، اپل نیز - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - طی دو سال آینده در محصولات مک به صورت کامل از پردازنده‌های اینتل به پردازنده‌های مبتنی بر ARM مهاجرت خواهد کرد.

انویدیا در زمینه واحد پردازش گرافیکی در بازار پیشرو است، با این حال در زمینه طراحی پردازنده یا سخت افزار موبایل تجربه چندانی ندارد، البته در گذشته شاهد عرضه چیپ‌های موبایل سری «تگرا» از سوی این کمپانی بودیم. با تصاحب ARM توسط انویدیا، این شرکت می‌تواند - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - فعالیت‌های خود - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - را در بخش موبایل افزایش - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - دهد.

در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد و ARM به انویدیا برسد، با واکنش‌های مختلفی از سوی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مریوان استان کردستان - شرکت‌های فعال در حوزه فناوری مواجه خواهیم شد، چرا که بسیاری از آن‌ها در حال استفاده از طراحی‌های این کمپانی بریتانیایی هستند. اخیرا هم‌بنیانگذار ARM اعلام کرده که چنین قراردادی، موجودیت این کمپانی را تهدید می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone