🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  2. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  4. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  5. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17786.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سه مدل عینک آفتابی جدید بوز معرفی شد؛ بهبود کیفیت صدا و عملکرد بهتر

شرکت آمریکایی بوز پس از موفقیت در فروش عینک آفتابی فریمز (Frames) در سال 2018، اینک سه مدل جدید عینک آفتابی با نام‌های «Tenor» و  «Soprano» و «Tempo» معرفی کرده است. دو مدل «تنور» و «سوپرانو» ...

شرکت آمریکایی بوز پس از موفقیت در فروش عینک آفتابی فریمز (Frames) - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - در سال 2018، اینک سه مدل جدید عینک آفتابی با نام‌های «Tenor» و  «Soprano» و «Tempo» معرفی کرده است. دو مدل «تنور» و «سوپرانو» از نوع فشن و مدل «تمپو» عینک ورزشی است که برای استفاده در فضای - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - باز مانند دوچرخه سواری‌، پیاده‌روی و دویدن طراحی شده است.

بوز در سال 2018 توانست نام - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - خود را به‌عنوان نخستین شرکتی که واقعیت افزوده صوتی را در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - عینک آفتابی پیاده‌سازی می کند، به ثبت برساند. کاربران فریمز علاوه بر امکان گوش دادن به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - موسیقی و فایل‌های صوتی مختلف، می‌توانند با کمک عینک های آفتابی تماس صوتی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - برقرار کرده و از دستیار صوتی موبایل خود نیز استفاده کنند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان

بوز متوجه شد کاربران واقعا به عینک آفتابی که بتواند چنین امکانات صوتی دراختیار آنها قرار - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - دهد، توجه نشان می‌دهند. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - در نتیجه تصمیم گرفت تا سه مدل جدید عینک آفتابی معرفی کند.

هر سه عینک آفتابی جدید بوز با قیمت 249 دلار به فروش می رسند. کیفیت صدا در هر سه مدل نسبت به عینک آفتابی قبلی بهبود یافته و مدل‌های «تنور» و «سوپرانو»، کوچکترین، باریک‌ترین و نامرئی‌ترین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - اسپیکرهای بوز را در خود جای داده‌اند. از نظر طراحی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - ظاهری، عینک‌های جدید نیز دسته‌ها و فریم بزرگ‌تری نسبت به عینک آفتابی‌ معمول - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - بازار دارند. اما به این وجود، نسبت به مدل قبلی شیک‌تر به نظر می‌رسند.

شیشه‌های هر سه مدل عینک - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - از نوع پلاریزه بوده و قادر به جذب 99 درصد اشعه UV هستند. لنزها از نوع پلی کربنات هستند و می توانند 12 درصد نور مرئی را از خود عبور دهند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان

عینک‌های آفتابی جدید از نظر طول عمر شارژدهی نیز نسبت به مدل های قبلی بهبود یافته اند، «تنور» و «سوپرانو» با هر بار شارژ شدن به مدت 5.5 ساعت می توانند به راحتی کار کنند. در حالیکه اولین مدل عینک آفتابی فریمز بوز تنها 3.5 ساعت می‌توانست صدا پخش کند.

شیشه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - عینک های جدید علاوه بر رنگ مشکی تنوع رنگی خوبی دارد و کاربران می‌توانند عینک آفتابی «تنور» را با شیشه‌های رنگی آبی، نقره‌ای و عینک «سوپرانو» را با شیشه های رنگی طلایی و بنفش خریداری کنند.

تنور با استاندارد IPX4 در مقابل نفوذ آب مقاوم است و مدل سوپرانو با استاندارد IPX2 در مقابل نفوذ آب از خود مقاومت نشان می دهد.

هر سه عینک جدید از نظر کیفیت صدا و میکروفون ها نسبت به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - مدل‌های قبلی عملکرد بسیار بهتری از خود نشان می دهند. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر گالیکش استان گلستان - هر سه مدل جدید از امروز با قیمت 249 دلار در دسترس کاربران قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone