🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22985.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کپی گوگل از روی دست اپل؛ پیکسل 4 به قابلیت مشابه 3D تاچ مجهز شد

به نظر می‌رسد گوگل یکی از قابلیت‌های پیشین اپل به نام 3D تاچ را برای پیکسل عرضه کرده است. البته نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که این قابلیت تماماً نرم‌افزاری بوده و ...

به نظر می‌رسد گوگل یکی از قابلیت‌های پیشین اپل به نام 3D - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - تاچ را برای پیکسل عرضه کرده است. البته نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که این قابلیت تماماً نرم‌افزاری - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - بوده و مانند گوشی‌های پیشین اپل، سخت‌افزاری نیست.

قابلیت جدید گوشی‌های پیکسل بیشتر به ضربه و نگه داشتن طولانی شباهت دارد تا فشار انگشت روی نمایشگر. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - کاری که گوگل برای پیکسل ۴ انجام داده، این است که منو‌هایی که پیش از این با نگه داشتن طولانی (Long Press) آیکن باز می‌شد را سریع‌تر در اختیارتان قرار می‌دهد. سخنگوی گوگل در این رابطه می‌گوید:

لانگ پرس در حال حاضر در بسیاری از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - برنامه‌های اصلی گوگل و همچنین هوم اسکرین اندروید کار می‌کند. برنامه‌های لانچر، فوتوز، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - درایو نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. ما همچنین در نظر داریم تا این قابلیت را به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - برنامه‌های اختصاصی بیشتری بیاوریم.

اکنون اجازه دهید تفاوت هارد پرس اپل (3D تاچ) و هارد پرس گوگل (لانگ پرس) را بیشتر توضیح دهیم. اپل برای تشخیص شدت فشار انگشت کاربر روی نمایشگر، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - از یک سخت‌افزار تشخیص فشار بهره می‌برد (Haptic and Taptic - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - Engine). این سخت‌افزار به اپل اجازه می‌داد تا سطوح مختلف فشار روی نمایشگر را اندازه‌گیری کند و به کمک آن، گزینه‌ها و منو‌های مختلفی را برای کاربر نمایش دهد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان

پیش از این نیز گوگل سعی کرده بود قابلیت فوق را در اختیار کاربران - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - اندروید قرار دهد، اما متد گوگل بیشتر به مدت زمان نگه داشتن انگشتان روی آیکن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - برنامه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - خلاصه می‌شد تا سنجش میزان فشار. با این حال گوگل به سراغ کاری رفته که در آن تبحر دارد؛ یادگیری ماشین و هوش مصنوعی. گوگل توانسته به کمک سخت‌افزار فعلی پیکسل ۴ و الگوریتم‌های یادگیری ماشین و در نهایت سنسورهای خازنی روی نمایشگر، میزان شدت فشار انگشتان کاربر روی نمایشگر را تشخیص دهد. اما چگونه؟

جواب این سوال بسیار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - ساده اما هوشمندانه است. اگر شما یک ضربه ساده به نمایشگر بزنید، تنها بخش کوچکی از انگشتان شما به نمایشگر برخورد می‌کند، اما اگر فشار بیشتری روی نمایشگر بیاورید، نوک انگشت شما روی نمایشگر پخش شده و مساحت بیشتری را پوشش می‌دهد. یادگیری ماشین این جا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - وارد عمل شده و به کمک الگوریتم‌های پیشرفته و هوش مصنوعی، تفاوت این دو سطح از تماس را از هم تشخیص می‌دهد، در نتیجه منوی جدیدترین را برای شما به نمایش درمی‌آورد. به همین سادگی در کمال پیچیدگی.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان
عکس لو رفته از پیکسل 4a

تا صحبت از گوگل است، این را هم بگوییم که در پی لغو کنفرانس Google I/O، سرنوشت پیکسل 4a نیز در هاله‌ای از ابهام فرو رفته بود. اما اخیرا عکس‌هایی از این گوشی میان‌رده منتشر شده که طراحی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - و تنها دوربین پشت آن را به همراه حسگر اثر انگشت نمایش می‌دهد. گفته می‌شود سخت‌افزار این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ تشکیل شده باشد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان
عکس لو رفته از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر اردستان استان اصفهان - پیکسل 4a
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone