🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  2. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  5. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17791.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از نسل سوم لپ تاپ فوق باریک میت بوک اکس رونمایی کرد

امروز هواوی از نسخه به روز شده لپ تاپ ۱۳ اینچی میت بوک اکس رونمایی کرد؛ محصولی بسیار پرتابل و در یک کلام فوق العاده! این لپ تاپ که با الهام از مک بوک اپل ...

امروز هواوی از نسخه به روز شده لپ تاپ ۱۳ اینچی میت بوک اکس رونمایی کرد؛ محصولی بسیار پرتابل و در یک کلام فوق العاده!

این لپ تاپ که با الهام از مک بوک اپل طراحی و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - ساخته شده به خاطر وزن پایینش گزینه ای ایده آل برای استفاده در سفر است و تاکنون - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - سه نسل از آن به بازار عرضه شده.

وزن این لپ تاپ ۹۹۷ گرم عنوان شده و ابعاد آن کمتر از یک کاغذ A4 است. دو پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری روی بدنه این دستگاه به چشم می خورد که البته - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - در نسخه قبلی هم وجود داشتند. از آنجایی که هواوی مجبور بوده برای کم کردن ابعاد و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - وزن این لپ تاپ بسیاری از پورت ها را از بدنه آن حذف کند آن را همراه با یک داک USB-C در اختیار خریدارانش قرار می دهد که پورت های USB-A، VGA و HDMI را هم در خود جای داده است. میت بوک اکس جدید دارای یک نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - تاچ 3K (با تراکم پیکسلی 278ppi و تکنولوژی LTPS) است که روشنایی آن برابر با ۴۰۰ نیت عنوان شده و ۱۰۰ درصد گاموت رنگی sRGB را پوشش می دهد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس

کیبورد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - این لپ تاپ نیز عمق حرکت ۱.۳ میلیمتری دارد و دکمه پاور آن همزمان نقش سیستم احراز هویت دستگاه را هم ایفا می کند و درست مانند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - همیشه وبکم آن درون کیبورد تعبیه شده است. کیفیت تصویر این وبکم البته هیچگاه تعریفی نبوده و زاویه نمایش - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - آن همچنان در فاصله های زیاد با مشکل روبرو است.

هواوی همچنین یک پد Share NFC را هم برای این لپتاپ در نظر گرفته که گوشی های سازگار تولید خودش را تنها با یک اشاره انگشت روی تاچ پد با آن پر می - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - کند. خود تاچ پد نیز در مقایسه با نسل قبلی بهبود قابل توجهی پیدا کرده و حالا پاسخگویی بهتر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - و سریعتری به فرامین دارد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس

علاقمندان به خرید این لپ تاپ میتوانند چیپست آن را از میان گزینه های Core i5-10210U  یا Core i7-10510U اینتل انتخاب نمایند. هر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - دوی این تراشه ها با فرایند ساخت ۱۴ نانومتری تولید شده اند که عملکردی قابل قبول دارند اما به خاطر نبود فن - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - خنک کننده در دستگاه هنگام اجرای فرایندهای سنگین کمی با مشکل روبرو می شوند.

با این همه هواوی مدعی شده لولای به کار رفته در بدنه این لپ تاپ طوری طراحی شده که گرما را بهتر به محیط منتقل می کند تا به فرایند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - خنک سازی آن حین انجام فرایندهای سنگین کمک کند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس

طبق - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - وعده هواوی باتری ۴۲ وات ساعتی این لپ تاپ میتواند پس از هر بار شارژ تا ۹ ساعت ویدیو پخش کند که البته این زمان برای وبگردی به ۷.۵ ساعت کاهش می یابد.

میت بوک اکس در دو رنگ نقره ای و سبز به بازار عرضه خواهد شد و قیمت پیکره بندی های مختلف آن به شرح زیر است:

  • چیپ i7/ شانزده گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD با قیمت ۲۱۳۷ دلار
  • چیپ i5/ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لارستان استان فارس - شانزده گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD با قیمت ۱۹۰۰ دلار
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یغما نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر یک سوالی دارم شما شهر جدید لار لارستان تعمیر دارید.
پاسخ: بله در شهر جدید لار شهر لارستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone