🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17801.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

محقق امنیتی باگ خطرناک بیت کوین را برای جلوگیری از حملات دو سال مخفی کرد

نزدیک به دو سال پیش یک محقق امنیتی توانست یک آسیب‌پذیری در «هسته بیت کوین» کشف کند، اما اخیرا جزئیات مربوط به آن را منتشر کرده است. در سال ۲۰۱۸ یک محقق امنیتی یک آسیب‌پذیری ...

نزدیک به دو سال پیش یک محقق امنیتی توانست یک آسیب‌پذیری در «هسته بیت کوین» کشف کند، اما اخیرا جزئیات - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - مربوط به آن را منتشر کرده است.

در سال ۲۰۱۸ یک محقق امنیتی یک آسیب‌پذیری خطرناک در هسته بیت کوین، نرم افزاری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - که قدرت بلاکچین بیت کوین را تامین می‌کند، شناسایی کرد، اما پس از گزارش آن و رفع مشکل، به مدت ‌‌۲ سال برای جلوگیری از سوءاستفاده هکرها، - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - اطلاعاتی از آن به صورت عمومی منتشر نکرد.

پس از اینکه این آسیب‌پذیری به صورت مستقل درون یک رمز ارز دیگر مبتنی بر نسخه قدیمی کد بیت کوین که پچ امنیتی دریافت نکرده، شناسایی شد، جزئیات فنی آن به اینترنت راه پیدا کرد. این آسیب‌پذیری با نام «INVDoS» یک نمونه از حمله کلاسیک محروم‌سازی از سرویس (DoS) است.

در حالی که در اکثر مواقع حملات DoS بی‌خطر هستند، برای سیستم‌های قابل دسترس به اینترنت که برای انجام فرایند تراکنش‌ها به زمان فعالیت پایدار نیاز دارند، دردساز می‌شوند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان

در سال ۲۰۱۸ INVDoS توسط یک مهندس پروتکل بیت کوین، «بریدون فولر» شناسایی شد. فولر به این موضوع پی برد که مهاجم می‌تواند معاملات بیت کوین ناقص ایجاد کند که در صورت پردازش توسط نودهای بلاکچین بیت‌ کوین، منجر به مصرف بی‌رویه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - و بدون کنترل منابع حافظه سرور می‌شود و در نهایت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - سیستم‌های تحت تاثیر را خراب می‌کند.

فولر در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - یادداشتی اعلام کرده:

«در زمان شناسایی بیش از ۵۰ درصد از نودهای عمومی بیت‌کوین - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - و اغلب صرافی‌ها و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - ماینرها دچار باگ مرتبط با آن بودند.»

این باگ تنها در بیت کوین وجود نداشت بلکه ارزهای دیجیتال دیگری مانند «لایت کوین» و «نیم کوین» که بر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - پایه پروتکل اصلی و اولیه بیت کوین توسعه پیدا کرده بودند نیز تحت تاثیر آن قرار گرفتند. به گفته فولر، این باگ خطرناک بود چرا که می‌توانست منجر به از دست دادن بودجه یا درآمد شود.

در آن زمان چنین آسیب پذیری به تمام افراد درگیر اطلاع داده شد و با انتشار - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر قروه استان کردستان - پچ، برطرف شد. حالا یک مهندس پروتکل بیت کوین دیگر به نام «جاوید خان» دوباره این باگ را شناسایی کرده که همین موضوع باعث انتشار جزئیات مربوط به INVDoS شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone