🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  2. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  3. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  4. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  5. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17792.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از دو هدفون، ساعت هوشمند و لپ تاپ جدید رونمایی کرد

دقایقی پیش کنفرانس خبری هواوی بدون آنکه خبری از تلفن هوشمند میت 40 در آن منتشر شود به پایان رسید. با این حال شرکت چینی مورد بحث طیف وسیعی از محصولات شامل دو هدفون وایرلس، ...

دقایقی پیش کنفرانس خبری هواوی بدون آنکه خبری از تلفن هوشمند میت 40 در آن منتشر شود به پایان رسید. با این حال شرکت چینی مورد بحث طیف وسیعی از محصولات شامل دو هدفون وایرلس، یک لپ تاپ و دو ساعت هوشمند را به نمایش گذاشت که در ادامه جزئیات بیشتری را در مورد هر کدام دراختیارتان قرار خواهیم داد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان

این ساعت هوشمند بدنه ای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - از جنس فلز دارد و یک صفحه گرد بزرگ برایش در نظر گرفته شده است. جی تی 2 پرو ظاهری مانند ساعت های مچی روزمره دارد و کمتر به محصولات ورزشی شبیه است با این حال قابلیت هایی نظیر پایش ضربان قلب، اکسیژن خون و حرکات ورزشی برای آن در نظر گرفته شده است.

جدیدترین ساعت هوشمند هواوی با نمایش نوتیفیکیشن کاربرانش را در جریان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - پیام ها، ایمیل ها و تماس ها دریافتی قرار می دهد و باتری آن با هر بار شارژ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - تا چندین روز دوام می آورد.

هواوی هیچ اطلاعاتی در خصوص محصولات تازه معرفی شده خود ارائه نکرده با این حال وعده داده که آنها را با قیمت های مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار می دهد از آنجایی که مدل اصلی این ساعت یعنی واچ جی تی 2 در انگلستان ۱۶۰ پوند قیمت دارد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - انتظار می رود که این محصول برچسب قیمتی در حدود ۲۰۰ پوند داشته باشد.

واچ فیت

هواوی امروز از یک دستبند سلامتی به نام واچ فیت هم رونمایی کرد که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - شباهت زیادی به اپل واچ دارد اما کمی کوچک تر و سبک تر است و پوشیدنش در مقایسه با محصول اپل راحت تر!

این ساعت هوشمند بدنه ای ضد آب دارد و میتواند فعالیت های بدنی نظیر دویدن، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری، پارو زنی و بسیاری فعالیت های دیگر را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - پایش کند.

فری بادز پرو

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان

فری بادز پرو که با هدف به چالش کشیدن ایرپاد پرو با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - قیمت ۲۴۹ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - دلاری اش معرفی شده در اصل یک ایرباد وایرلس  - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - بسیار کوچک است که قاب شارژ مخصوص به خود را دارد. هواوی در ساخت گوشی های این هدفون از نوعی پلاستیک فشرده کمک گرفته که به راحتی درون گوش جای می گیرد و ضمن مسدود کردن هر گونه نویز محیط، کیفیت صدای خوبی را از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - خود به نمایش می گذارند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان

فری لیس پرو

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان

فری لیس پرو - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - نوعی هدفون گردنی بلوتوثی است که هم قابلیت حذف نویز دارد و هم تا ۲۲ ساعت امکان پخش موسیقی بعد از هر بار شارژ. این نِک بند راحت درست مانند گردنبند دور گردن قرار می گیرد و کیفیت صدای خوبی دارد. شارژ این هدفون بلوتوثی از طریق کابل USB-C  - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - صورت می گیرد.

میت بوک 14

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان

میت بوک 14 هواوی به یک پردازنده Ryzen 7 4800H از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - AMD، شانزده گیگابایت رم و یک نمایشگر تاچ ۱۴ اینچی با رزلوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده است. این نمایشگر نیز - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - درون یک شاسی فلزی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - بسیار محکم جای گرفته که ظاهری بسیار حرفه ای به آن بخشیده است. هم کیبورد و هم ترکپد دستگاه بسیار راحت و رسپانسیو هستند و حسگر اثر انگشت دستگاه نیز درون - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آزادشهر استان گلستان - دکمه پاور آن تعبیه شده که به سرعت فرایند احراز هویت را انجام می دهد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone