🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  2. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  3. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17785.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

موتورولا از گوشی موتو جی 9 پلاس رونمایی کرد

پس از انتشار اطلاعات و جزئیات متعدد در مورد موتورولا موتو جی 9 پلاس این گوشی سرانجام امروز رسما رونمایی شد. موتو جی 9 پلاس به چیپست اسنپدراگون 730G مجهز است و ۴ گیگابایت رم آن ...

پس از انتشار اطلاعات و جزئیات متعدد در مورد موتورولا موتو جی 9 پلاس این گوشی سرانجام امروز رسما رونمایی شد.

موتو جی 9 پلاس به چیپست اسنپدراگون 730G مجهز است و ۴ گیگابایت رم آن را همراهی می کند. دستگاه از همان ابتدا همراه با اندروید - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - 10 از جعبه خارج می - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - شود و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - گرفته شده که با کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی میتوان آن را تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقاء داد.

موتو جی 9 پلاس همچنین به یک نمایشگر فول اچ دی پلاس ۶.۸ اینچی با پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 مجهز است و در سمت چپ بالای نمایشگر آن یک حفره کوچک تعبیه شده تا دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دستگاه را در خود - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - جای دهد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان

بدنه این گوشی در بخش پشتی خاصیت بازتابی دارد و یک دوربین چهارگانه با ترکیب حسگرهای ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید (با میدان دید - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - ۱۱۸ درجه)، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج را در خود جای داده است.

تازه ترین تلفن هوشمند میان رده موتورولا همچنین دارای یک باتری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - ۵ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی است. از دیگر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - امکانات این گوشی میتوان به حسگر اثر انگشت در بخش جانبی بدنه، جک هدفون - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - ۳.۵ میلی متری، پورت USB-C ، تکنولوژی NFC و بلوتوث ۵ اشاره نمود.

این گجت در قالب رنگ های رز گلد و آبی به بازار عرضه می شود و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر لنگرود استان گیلان - قیمت تعیین شده برای آن ۴۷۰ دلار است. البته امکان خرید موتو جی 9 پلاس فعلا در برزیل وجود دارد اما انتظار می رود که به زودی عرضه آن به دیگر بازارها خصوصا در کشورهای در حال توسعه آغاز گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone