🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  3. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  5. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17815.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی هندی ۱۰۰ میلیون گوشی اقتصادی تولید می‌کند؛ Jio چالش جدید چینی‌ها

شرکت تحت مدیریت «موکش آمبانی»، «Reliance Jio» با همکاری گوگل می‌خواهد گوشی‌های هوشمند جدید و اقتصادی توسعه دهد تا همراه با نسخه مخصوص اندروید، ۳۵۰ میلیون کاربر فیچرفون در هند را وارد اکوسیستم گوشی‌های هوشمند ...

شرکت تحت مدیریت «موکش آمبانی»، «Reliance Jio» با همکاری گوگل می‌خواهد گوشی‌های هوشمند جدید و اقتصادی توسعه دهد تا همراه با نسخه مخصوص اندروید، ۳۵۰ میلیون کاربر فیچرفون در هند را وارد اکوسیستم گوشی‌های هوشمند کند.

این - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - کمپانی هندی می‌خواهد بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند اقتصادی مجهز به اندروید تولید کند. طبق گزارشی جدید، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - این گوشی‌های هوشمند همراه با بسته‌های اینترنت، اواخر سال جاری میلادی یا اوایل ۲۰۲۱ وارد بازار خواهند شد و تولیدکنندگان هندی وظیفه تولید آن - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - را برعهده خواهند داشت.

به نظر می‌رسد Jio - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - با چندین سازنده گوشی هوشمند در چین مذاکره کرده است. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - Jio با تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - مانند «لاوا» و تولیدکنندگان برتر مانند فاکسکان و ویسترون جلساتی داشته است.

Jio - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - با فیچرفون‌های 4G برای اولین بار اینترنت پرسرعت را در اختیار میلیون‌ها کاربر در هند قرار داد و حالا می‌خواهد شروع به تولید گوشی‌های هوشمند کند، موضوعی که می‌تواند نگرانی‌های زیادی برای برندهای چینی به همراه داشته باشد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان

در گزارش اخیر به این موضوع اشاره شده که این گوشی‌های هوشمند چالش جدی برای سازندگان چینی مانند شیائومی و «BBK Electronics» که - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - مالک برندهای - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - ریملی، اوپو و ویوو است، به همراه خواهد داشت. در حال حاضر این برند سهم ۲ میلیارد دلاری در بازار گوشی‌های زیر ۱۰۰ دلار در بازار هند دارند.

چنین اقدامی از سوی Jio چندان تعجب‌برانگیز نیست، چرا که این کمپانی تنها در مدت زمان سه سال توانست به بزرگترین اپراتور موبایل در هند بدل شود و حالا می‌خواهد چنین کاری را در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند نیز انجام دهد.

در هندوستان بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر شبکه 2G وجود دارد و آمبانی می‌خواهد به عمر این شبکه در این کشور پایان دهد. آمبانی با تولید گوشی‌های هوشمند اقتصادی علاوه بر ایجاد چالش جدی برای تولیدکنندگان چینی، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - سهم سایر اپراتورهای فعال در هند را نیز کاهش خواهد داد. غول‌های دنیای فناوری مانند گوگل، فیسبوک، اینتل و کوالکام از این کمپانی حمایت مالی می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone