🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  4. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  5. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17783.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

انتقاد اسنودن از آمازون به خاطر استخدام رییس سابق NSA

رئیس سابق آژانس امنیت ملی آمریکا که افشاگری‌های ادوارد اسنودن در زمان ریاست او رخ داد، به عنوان عضو جدید هیئت مدیره آمازون معرفی شد. ژنرال «کیث بی الکساندر» از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ رییس ...

رئیس سابق آژانس امنیت ملی آمریکا که افشاگری‌های ادوارد اسنودن در زمان ریاست او رخ داد، به عنوان عضو جدید هیئت - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریمان استان خراسان - مدیره آمازون معرفی شد.

ژنرال «کیث بی الکساندر» از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ رییس آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) بود و پس از رفتن از این سازمان شرکت امنیت سایبری خود به نام IronNet Security را تأسیس کرد. حال آنطور که در وب سایت آمازون نوشته شده، وی به عضویت کمیته حسابرسی آمازون درآمده است.

السکاندر سال ۲۰۱۳ و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریمان استان خراسان - زمانی که «ادوارد اسنودن»، کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) با افشای هزاران سند آژانس امنیت ملی پرده از جاسوسی گسترده آن برداشت، در کانون توجه قرار گرفت. الکساندر در آن زمان اسنودن را به جاسوسی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریمان استان خراسان - برای روس‌ها متهم کرد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریمان استان خراسان

ادوارد اسنودن با انتشار توییتی از آمازون به خاطر انتخاب الکساندر به عنوان یکی از اعضای جدید هیئت مدیره انتقاد کرد و گفت: «به نظر می‌رسد Hey Alexa کوتاه شده Keith Alexander است. بله، همان کیث الکساندری که شخصاً مسئول برنامه‌های نظارت گسترده و غیرقانونی از مردم بود که افشای آن به رسوایی بزرگی انجامید.» او در انتهای توییتش اشاره کرد که سرویس‌های وب آمازون (AWS) از ۶ درصد از وب سایت‌های - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریمان استان خراسان - دنیا میزبانی می‌کند.

«ادین اومانوویچ»، یکی از رؤسای گروه حریم خصوصی بین المللی (Privacy International) نیز استخدام الکساندر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریمان استان خراسان - توسط آمازون را نگران کننده دانست و گفت: «شرکت‌های فناوری بزرگ مثل آمازون هر روز باید تصمیمات اخلاقی بزرگی بگیرند که بر زندگی مردم تأثیر می‌گذارد. نگران کننده - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریمان استان خراسان - است که در قلب این شرکت حالا فردی حضور دارد که سال‌ها - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریمان استان خراسان - وظیفه جمع آوری داده‌های محرمانه را برعهده داشته که بعداً مشخص شد غیرقانونی بوده است. ما یک آژانس امنیت ملی دیگر نمی‌خواهیم، حتی اگر مدعی حفاظت از حریم خصوصی باشد.»

با اینکه در تاریخ آمازون رسوایی‌های بزرگی همچون «کمبریج آنالیتیکا» دیده نمی‌شود، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریمان استان خراسان - اما بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی دنیا به خاطر اتخاذ سیاست‌های بحث - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر فریمان استان خراسان - برانگیز در قبال حفاظت از حریم خصوصی کاربران زیر تیغ انتقادات رفته است. تابستان سال گذشته میلادی فاش شد که آمازون مکالمات کاربران با دستیار صوتی این شرکت یعنی «الکسا» را برای بررسی به پیمانکاران شخص ثالث ارسال کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone