🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  2. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  3. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  4. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10981.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

بر اساس آخرین آمار ایسپا: واتساپ محبوبترین پیام‌رسان ایرانی‌ها است

تایج نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد، ۷۱.۴ درصد از افراد بالای ۱۸ سال ایرانی از پیام رسان واتساپ استفاده می‌کنند. نتایج نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد، ۷۱.۴ درصد از افراد بالای ۱۸ سال از پیام رسان واتس ...

تایج نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد، ۷۱.۴ درصد از افراد بالای ۱۸ سال ایرانی از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - پیام رسان واتساپ استفاده می‌کنند.

نتایج نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد، ۷۱.۴ درصد از افراد بالای ۱۸ سال از پیام رسان واتس اپ استفاده می‌کنند. اینستاگرام با ۵۳.۱ درصد در رتبه دوم و تلگرام با ۴۰.۴ درصد در رتبه سوم قرار دارد. این موضوع نشان می‌دهد سه پیام رسان و شبکه اجتماعی بین‌المللی در صدر استفاده کاربران ایرانی قرار دارند؛ سه پلتفرمی که با طرح صیانت مجلس در معرض فیلترینگ قرار خواهند گرفت.

در گزارش ایسپا - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - همچنین به استفاده کاربران از پیام رسان‌های بومی نیز اشاره شده است. بر این اساس ۸.۶ درصد از افراد بالای - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - ۱۸ سال از روبیکا و ۵.۱ درصد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - از سروش استفاده می‌کنند. رشد روبیکا رشد قابل توجهی به شمار می‌رود چرا که در آمار زمستان ایسپا اصلا خبری از این پلتفرم نبود و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - میزان استفاده از آن در بین کاربران چندان زیاد نبود. پیام رسان‌های بله و ایتا و آی گپ در رتبه بعدی پیام‌رسان‌های بومی قرار دارند و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - بر اساس این آمار به نظر می‌رسد پیام رسان گپ نیز کمترین کاربر را دارد.

شبکه اجتماعی توییتر نیز تنها سه درصد سهم در بین کاربران ایرانی دارد و کلاب هاوس که شبکه اجتماعی نسبتا تازه نفسی در این لیست به شمار می‌رود نیز به آمار ۱.۳ درصدی رسیده است.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی

آمار ایسپا در سالیان گذشته نیز نتایجی تقریبا مشابه داشت و همواره در آمارهای ارائه شده از سوی این مرکز پیام‌رسان‌های خارجی با اختلافی زیاد بیشترین استفاده را در بین کاربران داشتند؛ حتی پیام رسانی مانند تلگرام که در همان سالی که فیلترینگ آن رخ داد کماکان رتبه اول - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - را در بین کاربران داشت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - و البته هم‌اکنون به نظر می‌رسد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - که واتساپ و اینستاگرام توانستند بیشتر از آن در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - بین کاربران ایرانی نفوذ پیدا کنند. یکی از دلایل بخت و اقبال بیشتر این دو پلتفرم احتمالا به عدم فیلتر بودن آنها برمی‌گردد که کار را برای استفاده کاربران راحت‌تر کرده است.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی

ایسپا نظرسنجی را در روزهای ۱۶ تا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ در مقیاس ملی و با شیوه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - گردآوری - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - تلفنی اطلاعات اجرا کرده است. جامعه آماری این نظرسنجی شهروندان ۱۸ سال به بالای ساکن در مناطق شهری و روستایی کل کشور و تعداد نمونه آن ۱۵۸۵ نفر بوده است.

نخستین باری که کاربران ایرانی از واتساپ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - بیشتر استقبال کردند و از تلگرام به این پیام رسان کوچ کردند به تیر ماه ۹۸ برمی‌گردد که در همان - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - زمان نیز آمارهای ایسپا برای اولین بار نشان داد که استفاده از واتساپ در بین کاربران کشور بیشتر شده است. این موضوع از آن زمان تا امروز - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - تقریبا ثابت مانده و در اسفند ماه ۹۹ نیز اینستاگرام به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - رتبه دوم در بین کاربرانی ایرانی رسید. - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - آمار سه ماهه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - اول سال ۱۴۰۰ هم همچنان مانند آمارهای سال ۹۹ پیش - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - می‌رود و با این تفاوت که سهم واتساپ از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - ۶۴ درصد به بیش از ۷۰ درصد رسیده و اینستاگرام نیز از ۴۵ درصد به بیش از ۵۰ درصد رسیده است. پیام - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - رسان تلگرام هم از آمار ۳۶ درصدی کاربران داخل کشور سال - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - گذشته حالا به کمی بیشتر از ۴۰ درصد سوق پیدا کرده است.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی

آنطور که ایسپا گزارش داده 50.1 درصد پاسخگویان این نظرسنجی مرد و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - 49.9 درصد زن هستند. 25.7 درصد پاسخگویان در رده سنی 18 تا 29 سال، 48.4 درصد در رده سنی 30 تا 49 سال و 25.9 درصد در رده سنی 50 - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - سال و بالاتر قرار دارند. 23.3 درصد مجرد، 72.9 درصد متاهل و 3.7 درصد بدون همسر بر اثر طلاق یا فوت همسر هستند. 39.2 درصد پاسخگویان در مراکز استان، 35.9 درصد در شهرهای کوچک¬تر و 24.9 درصد در روستاها سکونت دارند.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی

رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران پیش‌تر در گفتگو با دیجیاتو تاکید کرده بود که در آمارهایشان نمونه مکفی می‌گیرند تا قابلیت تعمیم به کل کشور - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - را - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ساوه استان مرکزی - داشته باشد. او همچنین تاکید کرده بود نرفتن به سوی پیام‌رسان‌های داخلی یک اعتراض نمادین از سوی کاربران است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone