🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  3. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  4. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  5. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10980.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey Neo G9 با پنل Mini LED معرفی شد

سامسونگ امروز از نسل جدید مانیتور گیمینگ خمیده خود با نام Odyssey Neo G9 رونمایی کرد. این دستگاه پنلی از نوع Mini LED با اندازه ۴۹ اینچی دارد که حداکثر روشنایی آن به ۲۰۰۰ نیت ...

سامسونگ امروز از نسل جدید مانیتور گیمینگ خمیده خود با نام Odyssey Neo G9 رونمایی کرد. این دستگاه پنلی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - از نوع Mini LED با اندازه ۴۹ اینچی دارد که حداکثر روشنایی آن به ۲۰۰۰ نیت می‌رسد و قیمتش حدود ۱۰۰۰ دلار گران‌تر از نسل قبلی است.

مانیتور گیمینگ جدید سامسونگ با خمیدگی 1000R تجربه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - خارق‌العاده‌ای را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - در هنگام انجام بازی‌ها - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - به ارمغان می‌آورد. این مانیتور از +HDR10 پشتیبانی می‌کند و از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی برخوردار است. رزولوشن Odyssey Neo G9 برابر ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و از پنج‌شنبه همین هفته با قیمت ۲۵۰۰ دلار برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس

سامسونگ مانیتور جدید خود را با تلویزیون‌های رده بالای سری نئو هم‌رده کرده است. این دستگاه با استفاده از فناوری Mini LED نور و رنگ‌ها را دقیق‌تر نمایش می‌دهد و رنگ مشکی بهتری دارد. Odyssey Neo G9 برخلاف نسل قبلی که فقط ۱۰ محدوده تاریک‌سازی داشت، دارای ۲۰۴۸ محدود کاهش نور داخلی است.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس

مانیتور خمیده سامسونگ از Nvidia G-Sync و AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند و مجهز به قابلیت نرخ نوسازی متغیر (VRR) است. زمان پاسخ‌گویی این دستگاه مانند مدل پارسال ۱ میلی‌ثانیه است، ولی سامسونگ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - دو درگاه HDMI این محصول را به استاندارد جدیدتر ۲.۱ ارتقا داده است. Odyssey Neo G9 همچنین یک درگاه DisplayPort 1.4، دو درگاه USB 3.0 و یک جک هدفون دارد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس

این مانیتور قابلیت جدیدی به نام CoreSync دارد که می‌تواند نور - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - پشت پنل را با محیط بازی هماهنگ کند تا تجربه جذاب‌تری به ارمغان بیاید. البته سامسونگ می‌گوید اگر داخل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - اتاق تاریکی نباشید، احتمالا متوجه این ویژگی نمی‌شوید.

سامسونگ Odyssey Neo G9 با برخورداری از HDMI 2.1 و VRR می‌تواند نرخ نوسازی بالاتری از کنسول‌ها بگیرد. البته ایکس باکس سری ایکس از 1440p در ۱۲۰ هرتز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - و نهایتا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آباده استان فارس - 4K پشتیبانی می‌کند و PS5 به 1080p در ۱۲۰ هرتز مجهز است. اما قرار است آپدیت‌هایی برای هر دو کنسول منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone