🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  2. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  3. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10986.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

 اینتل می‌خواهد در آینده چیپ‌های کوالکام را تولید کند

براساس اعلام اینتل، این شرکت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک برخی از تراشه‌های کوالکام را بسازد. ظاهرا تراشه‌ها با فرآیند 20A اینتل تولید می‌شوند که انتظار می‌رود سال ۲۰۲۴ به بهره‌برداری برسد. هنوز اطلاعات زیادی ...

براساس اعلام اینتل، این شرکت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک برخی از تراشه‌های کوالکام را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نکا استان مازندران - بسازد. ظاهرا تراشه‌ها با فرآیند - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نکا استان مازندران - 20A اینتل تولید می‌شوند که انتظار می‌رود سال - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نکا استان مازندران - ۲۰۲۴ به بهره‌برداری برسد.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد تراشه‌های تولیدی اینتل برای کوالکام به اشتراک گذاشته نشده است، اما تراشه‌های اسنپدراگون در اکثر گوشی‌های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نکا استان مازندران - هوشمند اندرویدی استفاده می‌شوند. اگرچه انتظار می‌رود فرآیند 20A از سال ۲۰۲۴ به مرحله بهره‌برداری برسد، اما اینتل جدول زمانی برای شروع همکاری با کوالکام ارائه نکرده است.

اینتل می‌گوید فرایند تولید 20A با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نکا استان مازندران - فناوری RibbonFET معرفی می‌شود که در واقع اولین معماری جدید ترانزیستور از سال ۲۰۱۱ و بعد از فناوری FinFET است. اینتل از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ روی تراشه‌های اینتل ۷، اینتل ۴ و اینتل ۳ کار خواهد کرد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نکا استان مازندران

«پت گلسینگر»، مدیر عامل اینتل گفته این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ در مسیری روشن،‌ عملکردی مطلوب برای رهبری بازار را در پیش بگیرد.

اینتل در ماه مارس زیر مجموعه جدیدی به نام «Intel Foundry Services» را معرفی کرد. این شرکت قصد دارد به تامین‌کننده بزرگ تراشه برای شرکت‌های دیگر تبدیل شود و به همین منظور در حال راه‌اندازی دو کارخانه تراشه‌سازی جدید در آریزونا است.

در زمان معرفی زیر مجموعه جدید اینتل، گلسینگر اعلام کرد که اپل یکی از مشتریان بالقوه این مجموعه خواهد بود. اگر این خبر صحت داشته باشد و به واقعیت بپیوندند، اینتل تراشه‌های اپل سیلیکون را برای استفاده در دستگاه‌های کوپرتینویی‌ها تولید خواهد کرد.

در حال حاضر اپل به شرکت تولیدکننده نیمه هادی تایوانی (TSMC) برای تولید کلیه تراشه‌های سری A و اپل سیلیکون حهت استفاده در آیفون،‌ آیپد و سیستم‌های مک اعتماد دارد. TSMC تنها تامین‌کننده اپل است، بنابراین دور از ذهن نیست که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نکا استان مازندران - اپل در نهایت بخواهد با اینتل وارد معامله شود و شرکت‌های دیگری را وارد زنجیره - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نکا استان مازندران - تامین - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نکا استان مازندران - کند. باید منتظر ماند و دید این برنامه‌ها به چه صورت پیش خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone