🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  4. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  5. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10977.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اندروید ۱۳ احتمالا با اسم رمز «تیرامیسو» توسعه پیدا می‌کند

اندروید ۱۲ تا چند ماه دیگر به‌صورت عمومی عرضه می‌شود ولی این نسخه در حال حاضر در فاز بتا ۳.۱ در دست آزمایش است. در بتای جدید اندروید ۱۲ اطلاعاتی رویت شده که اسم رمز ...

اندروید ۱۲ تا چند ماه دیگر به‌صورت عمومی عرضه می‌شود ولی این نسخه در حال حاضر در فاز بتا ۳.۱ در دست آزمایش است. در بتای جدید اندروید ۱۲ اطلاعاتی رویت شده که اسم رمز اندروید ۱۳ را تحت عنوان «تیرامیسو» فاش می‌کند.

نسخه جدید بتای اندروید که اخیرا منتشر شده و عمدتا شامل اصلاح باگ‌های این سیستم عامل است، تغییر جدیدی دارد که نشان می‌دهد در اندروید ۱۳ حرف T به‌عنوان حرف اول تیرامیسو انتخاب شده است. نسخه فعلی اندروید که با حرف S شناخته می‌شود، در واقع حرف اول Snow Cone یا «بستنی یخی» است.

این نخستین باری است که به اسم رمز داخلی نسخه بعدی اندروید اشاره می‌شود. البته گوگل از اندروید ۱۰ سیستم رسمی نام‌گذاری این سیستم عامل را به سیستم عددی تغییر داد اما به رسم گذشته هنوز نام یک دسر هم برای نسخه‌های مختلف اندروید انتخاب می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سنندج استان کردستان

اندروید ۱۰ با نام Quince Tart - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سنندج استان کردستان - به معنای «تارت بِه» و اندروید ۱۱ هم با نام Red Velvet Cake به معنای «کیک قرمز مخملی» شناخته می‌شود. تیرامیسو که - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سنندج استان کردستان - به عنوان نام اندروید ۱۳ انتخاب شده نوعی دسر ایتالیایی با طعم قهوه است که گاهی اوقات - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سنندج استان کردستان - در کنار کیک و بستنی سرو می‌شود.

زمان زیادی تا معرفی و عرضه اندروید ۱۳ باقی مانده و در حال حاضر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سنندج استان کردستان - باید منتظر اندروید - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سنندج استان کردستان - ۱۲ باشیم که چند ماه پیش رسما در مراسم Google I/O 2021 معرفی شد. این نسخه دارای بزرگ‌ترین تغییرات ظاهری در چند سال اخیر اندروید است و از زبان طراحی جدید Material You استفاده می‌کند.

در این نسخه رنگ عناصر رابط کاربری همراه با تم رنگی تصویر پس‌زمینه تغییر می‌کند تا مشابهت رنگی کل سیستم بیشتر شود. ساعت موجود در لاک اسکرین بزرگ‌تر شده و زمانی که صفحه خالی باشد، فضای زیادی را اشغال می‌کند. ویجت‌ها هم تغییراتی داشته‌اند و حالا بسیار رنگارنگ‌تر از قبل هستند و شکل‌های جدیدی دارند.

- تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر سنندج استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone