🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43803.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل اقتصادی میزو A5 با پردازنده هشت هسته ای معرفی شد

شرکت چینی میزو (Meizu) امروز از سری جدید موبایل های خانواده A رونمایی کرده که نخستین عضو آنها A5 نام دارد. این دستگاه که روی وب سایت رسمی این کمپانی قرار گرفته، محصولی ارزان قیمت با ...

شرکت چینی میزو (Meizu) امروز از سری جدید موبایل های خانواده A رونمایی کرده که نخستین عضو آنها A5 نام دارد. این دستگاه که روی وب سایت رسمی این کمپانی قرار گرفته، محصولی ارزان قیمت با مشخصات سخت افزاری قابل قبول به شمار می رود.

میزو A5 از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمایشگری 5 اینچی با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رزولوشن اچ دی (720×1280 پیکسل) برخوردار شده که تراکم پیکسلی 294ppi را به ارمغان می آورد. قلب تپنده این دستگاه چیپست MT6737 ساخت مدیاتک است که پردازنده 8 هسته ای 64 بیتی با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-T720 را به همراه دارد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

کمپانی چینی مقدار 2 گیگابایت حافظه رَم را برای A5 در نظر گرفته و فضای ذخیره سازی داخلی نیز 16 گیگابایت است. از نظر امکانات تصویربرداری هم باید به دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی با فلاش LED و گشودگی دیافراگم f/2.0 اشاره کنیم، ضمن اینکه دوربین 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 در پنل جلویی نیز وظیفه ثبت سلفی و مکالمات تصویری را بر عهده دارد.

قابلیت های ارتباطی میزو A5 نیز کاملاً رضایت بخش است که در میان آنها می توان به پشتیبانی از 4G VoLTE، وای فای و بلوتوث 4.1 اشاره کرد. جک 3.5 میلیمتری هدفون در این موبایل تعبیه شده و باتری 3060 - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - میلی آمپر ساعتی نیز تغذیه سخت افزار را بر عهده دارد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

میزو این موبایل را در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای به فروش می رساند و قیمتی معادل 105 دلار آمریکا را برای آن در نظر گرفته که برای دستگاهی در این رده کاملاً مطلوب به نظر می رسد. فروش این دستگاه هم اکنون در کشور چین آغاز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone