🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  3. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  4. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24869.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

لپتاپ گیمینگ جدید لنوو به همراه محفظه پردازنده گرافیک اکسترنال معرفی شد

لنوو لپ تاپ گیمینگ جدید 1100 دلاری خود با نام Legion Y740S را معرفی کرد. به گفته آن‌ها این محصول باریک‌ترین و سبک‌ترین لپتاپ گیمینگ این شرکت به شمار می‌آید. البته از آنجایی که لپتاپ مذکور ...

لنوو لپ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - تاپ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - گیمینگ جدید 1100 دلاری خود با نام Legion Y740S را معرفی کرد. به گفته آن‌ها این محصول باریک‌ترین و سبک‌ترین لپتاپ گیمینگ این شرکت به شمار می‌آید. البته از آنجایی که لپتاپ مذکور به کارت گرافیک مجزا مجهز نیست سبکی و باریک بودن آن چندان هم سورپرایز بزرگی به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - حساب - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - نمی‌آید.

علاوه بر این لنوو با یک - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - محصول جدید به نام Legion BoostStation وارد بازار پردازنده های گرافیکی اکسترنال هم شده است. این محصول - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - محفظه‌ای برای پردازنده‌های گرافیکی اکسترنال است که می‌تواند مجموعه‌ای با طول 330 میلیمتر را در خود جای دهد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران

مشخصات نمایشگر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - لپ تاپ جدید لنوو چندان نسبت به رقبا چنگی به دل نمی‌زند. در حالی که نرخ به روز رسانی نمایشگر لپتاپ‌های گیمینگ از 120 - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - هرتز هم بالاتر رفته‌اند، Legion Y740S نرخ به روز رسانی در حد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - 60 هرتز ارائه می‌کند. از این نکته که بگذریم باید در زمینه پردازنده امتیاز خوبی برای Y740S در - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - نظر بگیریم چرا که لنوو از نسل دهم سری Intel Core i9 H در این لپتاپ استفاده کرده است. از آن سو شاید بتوان باتری 60 وات ساعتی را برای چنین مجموعه‌ای کمی ضعیف دانست.

در سایر بخش‌های سخت‌افزاری Legion Y740S، رم حداکثر 32 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی PCIe SSD تا 1 ترابایت، تکمیل کننده این مجموعه خواهند بود. کاربران می‌توانند بین دو مدل با نمایشگر 1080p یا 4K انتخاب کنند - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - که البته نرخ به روز رسانی هر دو نمایشگر 60 هرتز است.

به نظر می‌رسد عدم حضور کارت گرافیک مجزا Legion Y740S را به همراه خوبی برای Legion BoostStation لنوو تبدیل می‌کند. این دو محصول جدید لنوو را در رقابت مستقیم با ریزر قرار می‌دهند که پیش از این محفظه‌های گرافیک اکسترنال خود را با نام Razer Core X ارائه کرد که در کنار لپتاپ‌هایی همچون Blade Stealth مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران

در راستای همین رقابت، لنوو سعی کرده قیمت محصولش را کمی نسبت به ریزر کاهش دهد. در حالی که BoostStation قیمتی برابر 249 دلار دارد قیمت محفظه‌های Core X ریزر از 300 دلار آغاز می‌شود. علاوه بر این مزیت دیگر محصول لنوو - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - نسبت به رقیب، حضور یک USB hub شامل دو پورت USB 3.1 نسل 1 و یک پورت اترنت است.

علاوه بر اینکه لنوو قصد دارد BoostStation را به صورت جداگانه به فروش برساند، برنامه‌هایی هم برای عرضه باندل آن با کارت‌های گرافیک مختلفی از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - انویدیا و AMD تدارک دیده است. - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - البته مساله قیمت این باندل‌ها هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - دارد.

هر دو محصول لنوو از ماه می سال جاری (اردیبهشت و خرداد 99) در دسترس قرار خواهند - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر رویان استان مازندران - گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone