🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  2. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23442.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ضدحمله افراد ناشناس به هکرها و بازپس‌گیری اطلاعاتی به ارزش میلیون‌ها دلار

هکرها با نفوذ به یکی از بزرگترین فروشگاه های دارک وب، اطلاعات بانکی میلیون ها کاربر را پس گرفته و در اختیار موسسات قانونی قرار داده اند. BriansClub به عنوان یکی از شناخته شده ترین ...

هکرها با نفوذ به یکی از بزرگترین فروشگاه های دارک وب، اطلاعات - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالوس استان مازندران - بانکی میلیون ها کاربر را پس گرفته و در اختیار موسسات قانونی قرار داده اند.

BriansClub - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالوس استان مازندران - به عنوان یکی از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالوس استان مازندران - شناخته شده ترین مارکت های بازار سیاه سایبری، تا کنون میلیون ها دلار از فروش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالوس استان مازندران - داده های کاربران به جیب زده است. بر اساس داده هایی که هکرهای کلاه سفید به دست آورده اند، تنها در سال جاری ۸ میلیون رکورد روی این سایت آپلود شده و در سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ نیز به ترتیب ۱.۷ میلیون، ۲.۹ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالوس استان مازندران - میلیون، ۴.۹ میلیون و ۹.۲ میلیون اطلاعات کارت بانکی روی این سایت قرار گرفته است.

به گفته کارشناسان ارزش این اطلاعات روی هم رفته به ۴۱۴ میلیون دلار می رسد که البته همه آنها هنوز فروخته نشده است. BriansClub تا کنون دستکم ۹.۱ میلیون رکورد را در ازای دریافت ۱۲۶ میلیون دلار در قالب بیتکوین فروخته است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالوس استان مازندران

خوشبختانه در پی نفوذ هکرهای کلاه سفید به این سایت اطلاعات مربوط به ۲۶ میلیون کارت اعتباری و دبیت کارت استخراج شده و در دسترس موسسات مالی و اعتباری صادر کننده این کارت ها قرار گرفته است. خبر مربوط به این اقدام از سوی سایت KrebsOnSecurity منتشر شد. به گفته مدیران این سایت منبعی ناشناس طی تماسی با آنها دیتابیسی از کارت های به سرقت رفته در سایت مذکور را در اختیارشان قرار داده است.

«الیسون نیکسون» مدیر موسسه امنیتی Flashpoint رخنه هکرها به BriansClub را مصداق دقیقی از ضد حمله هکی خوانده و خواستار انجام حملاتی مشابه از سوی دولت آمریکا شده است:

همانطور که دولت به منابع اطلاعاتی کشورهای خارجی نفوذ می کند، باید سایت های از این دست را هم هدف بگیرد.

با توجه به دانش بالای هکرها انجام ضد حمله هکی بسیار دشوار به نظر می رسد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالوس استان مازندران - اما گاهی اوقات شاهد چنین اتفاقاتی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالوس استان مازندران - بوده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالوس استان مازندران - ایم. برای مثال - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چالوس استان مازندران - چند روز قبل یکی از قربانیان باج افزار Muhstik با حمله متقابل به سرور هکرها، تمام کلیدهای رمزگشایی آنها را در اینترنت منتشر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone