🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14734.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی از جیلبریک iOS 14.5 و مک‌های M1 در جدیدترین آپدیت Checkra1n

کمتر از یک هفته پس از انتشار آپدیت iOS 14.5، حالا ابزار جیلبریک Checkra1n هم نسخه جدید 0.12.3 را منتشر کرده که از جیلبریک iOS 14.5 و مک‌های M1 پشتیبانی می‌کند. این آپدیت همچنین قرار ...

کمتر از یک هفته پس از انتشار آپدیت iOS - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - 14.5، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - حالا ابزار جیلبریک Checkra1n هم نسخه جدید 0.12.3 را منتشر کرده که از جیلبریک iOS - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - 14.5 و مک‌های M1 پشتیبانی می‌کند. این آپدیت همچنین قرار است شماری از مهم‌ترین مشکلات Checkra1n - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - را رفع کند.

نسخه 0.12.3 از ابزار جیلبریک Checkra1n به رفع باگ‌هایی می‌پردازد که عملکرد کلی این پلتفرم‌ها را بهبود بخشیده و تجربه کاربری را ارتقا می‌دهند. به - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - خاطر داشته باشید که این ابزار هنوز پشتیبانی از ویندوز را به همراه ندارد، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این قابلیت را در آپدیت‌های بعدی ببینیم.

اگر می‌خواهید محصولات - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - خود را به iOS 14.5 آپدیت کنید و قابلیت‌های - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - جیلبریک را نگه دارید، در حال حاضر Checkra1n تنها گزینه شماست. ابزار جیلبریک Unc0ver دامنه گسترده‌تری از محصولات را تحت پوشش قرار می‌دهد، اما فقط تا iOS 14.3 در دسترس است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان

البته باید بگوییم که نسخه جدید Checkra1n فقط روی برخی مدل‌های آیفون و آیپد کار می‌کند. این ابزار در حال حاضر فقط روی آیفون 6s تا آیفون X جواب می‌دهد. نسخه جدید Checkra1n این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون دسترسی به اپ لودر با فرمان force-revert- بتوانید rootFS را برگردانید.

برای استفاده از نسخه 0.12.3 در دستگاه‌های مجهز به تراشه A11 که از iOS 14.0 یا بالاتر استفاده می‌کنند، لازم است رمز عبور را حذف و Skip A11 BPR check را از تنظیمات نرم‌افزار فعال کنید.

به‌روزرسانی iOS 14.5 - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - سه‌شنبه هفته - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - پیش منتشر شد و قابلیت‌هایی مثل قفل‌گشایی با اپل واچ، ایموجی‌های جدید و دو صدای جدید برای سیری را در بر می‌گیرد. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - ولی مهم‌ترین تغییر در این نسخه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - احتمالا مربوط به ویژگی App Tracking - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - Transparency یا «شفافیت ردیابی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - اپ‌ها» می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد تصمیم بگیرد اپلیکیشن‌ها او را ردیابی کنند یا نه. دیروز در گزارشی اعلام شد که تاکنون حدود ۱۰ هزار اپلیکیشن این ویژگی را فعال کرده‌اند اما هنوز اپلیکیشن‌های - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - بسیار بیشتری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمخاله استان گیلان - باید به این قطار ملحق شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ساعده نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام آیا احیانا شما آرامگاه چمخاله سرویس کار لباسشویی میدیا دارید.
پاسخ: بله در آرامگاه شهر چمخاله خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone