🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21242.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

وال استریت ژورنال از تعویق در تولید انبوه آیفون‌های ۲۰۲۰ خبر می‌دهد

ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌ها را با دردسر مواجه کرده چرا که علاوه بر ایجاد وقفه در فرایند تولید محصولات، تقاضا را نیز در بازار کاهش داده. حالا وال استریت ژورنال در گزارشی به تاخیر ...

ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌ها را با دردسر مواجه کرده چرا که علاوه بر ایجاد وقفه در فرایند تولید محصولات، تقاضا را نیز در بازار کاهش داده. حالا وال استریت ژورنال در گزارشی به تاخیر در تولید انبوه آیفون‌های ۲۰۲۰ به علت کاهش تقاضا و مشکلات تولید اشاره کرده است.

در این گزارش با استناد به منابع - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس - اعلام شده که اپل در حال توسعه ۴ آیفون برای عرضه در سال جاری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس - میلادی است. این مدل‌های جدید از شبکه 5G‌ پشتیبانی می‌کنند و سرعت اینترنت بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. Nikkei اواخر ماه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس - گذشته میلادی در گزارشی به احتمال تاخیر در عرضه اولین آیفون 5G اپل اشاره کرده بود. تحلیلگر معروف محصولات اپل، مینگ چی کو هم در گذشته نه چندان دور - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس - به این موضوع اشاره - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس - کرده بود که شاید تمام آیفون‌های ۲۰۲۰ به صورت همزمان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس - وارد بازار نشوند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال که در روز دوشنبه منتشر شد، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس - اپل قصد دارد تولید گوشی‌های خود برای نیمه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس - دوم سال جاری میلادی را ۲۰  - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس - درصد کاهش دهد. اپل که به طور سنتی آیفون‌های جدید خود را در شهریور ماه معرفی می‌کند، به تازگی از آیفون SE جدید با قیمت پایه ۳۹۹ دلار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس - رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس - از طراحی مشابه با آیفون ۸ بهره می‌برد اما به جدیدترین پردازنده اپل یعنی A13 بایونیک مجهز شده که قدرت بالایی در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد.

تا به امروز گزارش‌ها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس - و اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی‌های سری آیفون ۱۲ منتشر شده و به نظر می‌رسد اپل قصد دارد اندازه برش نمایشگر گوشی‌های آینده خود را کاهش دهد. علاوه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آباده استان فارس - بر این، گفته می‌شود که تنها آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس به سنسور ToF برای دوربین اصلی مجهز می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone